2015年8月13日星期四

嘉華大酒樓 @ 官塘 ( 13-AUG-2015 )

薑蔥焗羔蟹仔


金銀蛋莧菜


脆皮燒腩仔


豉油雞


( 13-AUG-2015  THU )

今朝落大雨   終於可以着水靴   但里奧大人再話   其實唔係好大雨   因為佢覺得着水靴嘅定義係傾盆大雨先着囉 ~

早餐食芝腿治   想食 d 鹹嘢   唉   勁想食魚肉燒賣多豉油多辣呀   真係要搵日食先   食到驚為止   咁就唔駛成日諗住佢喇   哈哈 ~


菇場唔忙   不過唔想 pack 箱住   其實知道有 d 嘢未做   所以成日都會心掛掛   心事未了咁   但呢排好攰   真係唔想郁囉   因為一做又起碼兩日   好攰呢 ~

Lunch 出去食粥   食完行咗半個鐘先番菇場   熱鬼到呢 @@



里奧大人今日 4 點喺太子見客   5 點唔夠可以番到屋企   又去食 tea   不過咁都好   最鍾意見佢食嘢   哈哈 ~

我今晚同媽咪 家姐去嘉華食飯呀   其實唔知媽咪去唔去到架   因為驚佢攰   估唔到佢話去   實在太好   起碼佢肯出街肯食嘢   要有氣有力先得家嘛 ~

家姐差唔多 7 點就到喇   等埋佢先叫餸   可以一齊食呢 ~

食完就去媽咪屋企   媽咪煲咗冬瓜水比我地   又買咗蕃鬼荔枝比我地   真係太好   因為我尋晚其實想煲菊花茶比里奧大人飲   不過好攰   最後都無煲   估唔到今晚又有冬瓜水拎走   呵呵 ~


坐到 8 點 45 分就走喇   點知工人叫家姐分藥   不過我要買嘢比里奧大人食   所以我都走先喇 ~

買咗個豬柳蛋漢堡比里奧大人食   佢話好餓   哈哈   因為我叫佢唔好落街食   等我買番屋企比佢食   咁唔駛上上落落嘛   但無諗過咁夜   哈哈 ~

沖埋涼    睇陣電視   11 點 15 分自己瞓先喇 ~                  

沒有留言:

發佈留言