2015年8月22日星期六

招牌琵琶鴨宴 (美食純玩 2 天團) @ 東莞 Day 1 (PART 2/2) ( 22-AUG-2015 )

( 22-AUG-2015  SAT - PART 2/2 )

1 點半坐車   2 點半就到酒店   比我想像中快呢 ~

雖然坐大車   不過 d 位都係迫迫地   哈哈


淘寶培訓   勁喎


鳳眼店   即係眼鏡舖   因為我睇到有眼鏡


電動單車


里奧大人影司機叔叔


豐泰花園酒店 ( 東莞五星級標準 )

                        

熱烈歡迎



酒店門口放咗好多易拉架


                        


呢日影到得 3 條魚   但第日影呢   有成十幾條魚呀   奇怪


按摩師 ?!




周圍影下咁啦 ~~~~


即係有吸煙區啦   最驚




餐廳入口


2 點 40 分仲搞緊 check in



今朝實在太熱喇   所以上房就即刻沖涼   再由 3 點半左右瞓到 5 點 15 分   今日真係好好瞓喎 ~

差唔多 3 點可以上房休息喇   間房好乾淨   但一入到去就有陣煙味囉 @@


望出去係咁嘅   對面應該係住宅   因為見到露台有 d 衫喺度呢


廁所都乾淨





5 點半開始食自助餐   因為我地係食第一輪   由 5 點半開始   食到 7 點半呢 ~

呢間酒店   十居其九係香港人   同埋都係參加咗美食團   所以勁多人   我第一次見自助餐係要搭枱 @@

今晚食 "海鮮豪華自助餐"    諗住都有啖好食啦   點知一樣無啖好食   佢地拎嘢食係一大碟一大碟咁拎   我知妳係一家四口   但真係好誇張啦   一次過拎 10 隻蟹   一大碟蝦一大碟蟹腳   其他嘢食又係一大碟咁   我覺得佢地好似叫咗小菜咁款呀   同埋我覺得一樣嘢就係   如果 d 嘢唔好食   咁咪成碟唔食 ?!?!   咁咪好浪費囉   同埋人地又無得食   咁點解唔樣樣小小咁拎呢 ?!

領隊安排咗坐嘅位置   好感恩我地坐近拎食物嘅地方呢



一大堆海鮮    雖然係幾個人排隊   但其實都比佢地拎到七七八八 lu


我對蟹真係無咩興趣



其實想食螺架   不過唔見有醬汁   所以唔食 lu


沙律區


第一次見咁大盤嘅啫喱糖


蛋糕仔


估唔到連曲奇餅都有



生日蛋糕呀   勁想成個捧去比里奧大人呢   哈哈



我最鍾意嘅希靈魚   不過我唔敢食



熱食區   最多人搶 @@



葡汁蔬菜


羊架   我唔食嘛   但唔記得里奧大人都食囉   所以無拎比佢   之後諗住拎啦   但就無哂羊架 lu


薯角


粉麵唔食啦   餐廳已經焗熱   再食埋粉麵   真係要番上房沖涼呢




唔記得咩炒三菇


生果區


炒米粉


紅酒燜鴨胸


西蘭花


咖哩雞


唔記得咩浸菜


豉汁蒸魚    初初諗住食   但原來係細細條嘅魚   咁就咪搞喇   驚多骨呢


我食幾隻蝦


里奧大人食嘅


我再食牛仔骨   都幾好味   我見到有老干媽香辣醬   所以要食炒米粉呢   不過都唔辣嘅


欖菜炒豆角好味呀


里奧大人係咪想話比人知 "食香蕉   無便秘"   嘩哈哈哈哈


可憐嘅里奧大人   今日係佢生日   我食食下就同佢講話出面有蛋糕仔呀   你生日呀   你自己攞黎食啦   之後見到佢苦笑呀   嘩哈哈哈哈   我都覺得自己好衰   咁鬼懶唔幫佢拎   哈哈


我地食咗 45 分鐘就走人喇   因為真係無咩嘢食吸引   同埋餐廳好鬼焗   我第一次食牛仔骨炒米粉食到出汗 @@

無理由咁早番酒店嘛   所以打的去黃河時裝城   RMB35   司機叔叔好好人   教我地點樣行   附近有 d 咩嘢食咁 ~

防打劫   但其實我覺得都唔係安全囉


太好喇   個天仲未黑



呢晚最開心係見到大大個鹹蛋黃   如果影到就更加好啦


黃色把風扇都幾得意。。。。。。


如果可以直線影一列嘅電纜就好 lu


黃色的士係本地人開   比較老實 d


到黃河時裝城喇



天黑 lu



我估周黑鴨喺大陸都幾出名   因為好多時都見到呢




個名好勁咁


入去喇



7 點咋   已經無哂人



走人喇


對面街 d 舖頭   有 d 都收咗檔 lu







去 COCO 買杯檸檬霸   里奧大人話 COCO 隔離多數係快樂蕃薯


真係好好飲呢


再繼續行入去



個名好搞笑


好多商場都熄哂燈 lu


好多玩懷舊具


皇栗皇   我仲以為係粟米添   原來係栗子


呢度就好多街邊檔



里奧大人次次都會叫我行先   話驚見我唔到   捉咗我都嘥米飯養啦   哈哈


d 人去哂邊呀 ?!?!?!?!


揸車好危險啦   無啦啦咁刺眼


行番出去喇


7 點 45 分坐車走人


打的番酒店   回程要 RMB40   即係同之前司機叔叔講嘅價錢一樣   如果唔係就坐另一架   哈哈 ~

8 點已經番到酒店喇   都好快 ~

住 6 樓





  每間房門前都有一隻象仔




我地住 A655


沖埋涼   里奧大人睇 Fairy Tail   我就睇電視   播緊套電影叫 "左耳"   都幾好睇   不過睇睇下都瞓鬼着咗   仲好好瞓添喎   之後醒咗   又睇一陣電視   12 點就真係要瞓 lu ~


呢日行程完畢

2 則留言:

  1. 淘宝都要培训?好强!美食团你吃那么少。不算咯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大陸真係乜都有呀 ~~~~
      UMM 呢個美食團真係無乜好食囉 傷心 嗚嗚 ~~~~

      刪除