2015年8月18日星期二

蠔油燜節瓜肉碎 ( 18-AUG-2015 )



( 18-AUG-2015  TUE )

今朝勁好太陽   實在太開心喇   雖然熱   但都好過天黑黑又落雨呢 ~

里奧大人話東海堂呢款包好味   但我次次放工去買都比人買哂 lu   所以我決定朝早幫佢買   情願拎埋番菇場


早餐食奶醬多   不過比錯油醬多   但都幾好味噃   無咁甜 ~


菇場忙下停下   整依樣整果樣   話咁快又 lunch time ~

食完 lunch box 就出去行半個鐘   感覺唔錯   真係要郁多 d 先得   唔係就會懶架喇 ~              

5 點同事叫我整嘢   要整埋先可以走喎   好在佢 15 分鐘之後比到嘢我   唔係就唔知幾點可以走 lu ~

同高妹一齊搭車去九龍灣   同佢一齊落車   一路行一路傾   自己都行錯埋路   真係呢 ~

去完街市買餸就番屋企 lu   開機洗衫   之後熨衫   7 點唔夠里奧大人就放工   咁我都煮嘢喇   仲諗住抖下添 @@

今晚煮拉麵   所以要一齊開餐 lu ~  

是日懶餐 - 蠔油燜節瓜肉碎  

蠔油燜節瓜肉碎 - 真係諗唔到住咩   所以就煮呢個   有瓜有肉一碟搞掂 ~

差唔多 9 點出去徑步   徑咗半個鐘   成身濕哂   我覺得今晚勁熱呀 ~

沖埋涼就食生果同零食   再睇下電視   11 點幾就瞓 lu ~




沒有留言:

發佈留言