2015年8月21日星期五

金滿庭京川滬菜館 @ 九龍灣 ( 21-AUG-2015 )

前菜 


前菜 


八寶辣醬


招牌燻魚  



回鍋肉


鐵板京蔥爆牛肉


榨菜肉未配叉子燒餅 



招牌擔擔麵  


( 21-AUG-2015  FRI )

好嘢   聽日 off   所以今朝已經都好開心   哈哈 ~

呢兩晚發夢都係去買嘢   但今朝臨醒之前個夢真係發得勁開心架   因為我喺淘寶買咗十幾對鞋   最記得買最後果對係七彩顏色長 boot   只係 $242   不過最後都無買   仲話相片同真實嘅顏色實唔會一樣   一陣 d 色唔係咁鮮色就會好肉酸   發夢又發得幾咁有紋有路喎   哈哈 ~

今朝食芝腿治烘底   今次烘得好好味   個包煙煙韌韌咁   我最鍾意係呢 d 口感架 ~ 


菇場唔忙   所以大粒又唔喺度   真係 free 爆 ~

Lunch 出去食米線   食完熱辣辣   所以行個大運就番菇場喇   等 lift 見到阿毫   話我又買一大袋嘢   但其實我只係拎個袋之嘛   可能我次次掃貨都比佢見到   以為我次次落街都買嘢   大佬   咁買法真係破產啦 ~  


里奧大人 3 點去葵涌先客   咁實在太好喇   今晚可以早 d 去食飯 ~


放工即走喇   今晚九龍幫嘅姑奶請里奧大人食生日飯   所以去金滿庭喇 ~

6 點 15 分去到   食下傾下   8 點就要交枱喇   之後各自歸家 ~

我同里奧大人去 Piago 買麵包   之後就番屋企喇 ~

沖埋涼   睇陣電視   11 點要瞓喇   聽朝要 6 點 15 分起身呢 ~

沒有留言:

發佈留言