2015年8月4日星期二

麻酸樂米線專門店 @ 九龍灣 ( 4-AUG-2015 )

錦鹵雲吞 ( 香辣茄醬 ) - 諗住得 1 碟   因為我同里奧大人都一齊叫呢個小食嘛   但原來係有 2 碟   同埋雲吞係有蝦肉   仲諗住就咁一塊炸皮添   


爽脆豬潤米線 ( 麻辣肉碎湯底 ) - 下午茶餐只係 $29/set   有小食有米線有熱綠茶   真係好抵呢   咁米線份量當然唔會多   但我覺得啱啱好呢  


香茅炸排骨米線 ( 鮮茄味菜榨菜湯底 )


( 4-AUG-2015  TUE )

尋晚臨瞓之前睇慘戲   雖然無發惡夢   但就成晚發夢啦   好記得今朝鬧鐘響   仲以為咩聲   因為我仲發緊夢   家姐話有線電視阿茵搵我   我話我 cut 咗有線好耐啦   之後鬧鐘響 lu ~

今朝其實食唔哂個早餐   好彩 8 卦黎埋   咁分 d 比佢食   哈 ~


家姐無啦啦 send 個袋比我睇   一睇就知糟糟送啦   



菇場忙咗成朝呀   所以做完就啱啱好夠鐘食飯   今日帶 lunch box   食完落去行 15 分鐘   好鬼熱呀   唔係會再行耐 d 呢 ~

今日里奧大人 2 點去深圳見客   所以 4 點半已經番到屋企喇   咁我放工即走啦   本來想煮飯   但都係出去食   好難得里奧大人咁早嘛   最正仲係可以去麻酸樂食 tea 呢 ~

食完就番屋企熨 2 機衫   7 點半一齊去徑步   徑半個鐘就番屋企喇 ~

沖埋涼就食蘋果   之後又睇 "急診" 喇   今晚 11 點都瞓 lu ~  

沒有留言:

發佈留言