2015年8月3日星期一

Green Monday 蠔油燜珍珠菇雞翼 + 唐生菜 ( 3-AUG-2015 )




( 3-AUG-2015  MON )

呵呵   好感恩今朝都精神呀 ~~~~

早餐食芝蛋治   今次 d 蛋好乾   唔係咁好食呢 ~


做埋 report 就 hea 過喇   爽 ~

家姐 send 比我睇   話佢同事送咗呢包紙巾比佢   好得意呀 


唔想落去食   又唔想食 K   所以叮超力米喇 ~

諗住 hea 到放工   點知要還債   咁起碼要忙到聽日 lu ~

放工去街市買餸   番到屋企就浸菜   其實今晚翻熱 d 嘢就得   不過里奧大人今晚 6 點 45 分就放工   所以無得抖   都要預備 lu ~

我呢期好鍾意食鹹酸菜   家姐工人叫我去街市買一個個果 d   不過我又唔知浸幾耐   咁檔主話呢包係調好哂味道   所以我買黎試下   $7 包都抵丫   同埋係泰國造   搵晚試下炒黎食先    


是日懶餐 - 蠔油燜珍珠菇雞翼 + 唐生菜

蠔油燜珍珠菇雞翼 - 尋日燜定   今晚更加入味   不過我今日 Green   所以無食到雞翼   但 d 珍珠菇都好入味呀   估唔到里奧大人無啦啦話個汁好味   但其實我都係求其整   最緊要係清埋樽蠔油   咁下次燜排骨   唔駛下下燜雞翼咁悶呢 ~  

唐生菜 - 加埋 d 蠔油好味好多   反正多汁嘛   哈哈   好懶呢 ~

搞掂哂   8 點半一齊出去徑步   我初初諗住徑 20 分鐘   但徑下徑下又半個鐘   咁又好喎   起碼自己唔似以前咁   成日唔願郁呢 ~

沖埋涼就食生果   之後睇 "急診" 睇到 12 點   丫   原來第 16 集係非常之感人   喊到我呢   希望聽朝唔好眼腫啦 ~

2 則留言: