2015年8月23日星期日

招牌琵琶鴨宴 (美食純玩 2 天團) @ 東莞 Day 2 (PART 1/2) ( 23-AUG-2015 )

( 23-AUG-2015  SUN - PART 1/2 )

8 點起身   呢日行程只係食午餐咋   之後就番香港 lu ~~~~~~

沖埋涼就落去食早餐   居然無位   哈哈   要搭枱食自助早餐   真係人生第一次 ~

今朝都好好天氣咁噃


唔知本身係咪因為暑假將結束   所以好多人黎   但其實又唔見好多細路仔喎   定係因為美食團   所以呢間酒店喺假期就特別多人呢 ?!


腸仔


牛油浸粟米


包點



但我覺得係真嘅麵包喎




坐呢度食早餐


望前面


望後面


我嘅早餐


蜂巢糕都 ok 架   如果唔係咁甜就更好


粟米好甜呀   所以再食



里奧大人嘅早餐


我地仲研究緊呢 d 係咩人來   我之前話係按摩師   但里奧大人話無理由細路仔做按摩師呀嘛 ?!   同埋都唔會叫佢地喺度食早餐喎


d 人真係無處不在架喎


近門口的走廊位置都坐滿人   真係好難想像 @@


又係食到出汗   所以食完上房嘆陣冷氣先   之後就再出去行下 lu ~

都係着 1 pc 最方便   又夠輕身   始終 Hand Carry 唔想拎重嘢


唔好落雨呀 ~~~~



終於真相大白   原來佢地黎上課嘅


我地行入去就顯得格格不入   哈哈




分男女眾




其實間酒店都 ok 嘅



泳池   要帶泳帽先比游水呢




靜靜地嘅 Lobby


里奧大人影咩呢


行出去喇



諗起 Secret Garden



爛溶溶嘅指示牌


咁望都幾舒服架


d 屋好平喎   咁當然啦   咁隔涉


兒時玩意


嘩   又作頭痛   所以要番酒店喇 ~


酒店入口


10 點半番到酒店   里奧大人話瞓陣   咁叫佢瞓囉   反正 12 點 15 分起身都未遲   咁我灘喺床睇電視   之後我都瞓鬼埋   仲瞓得淋過佢   哈哈   佢話 11 點幾已經醒咗   見我瞓到咁淋   所以熄埋鬧鐘   如果唔係媽咪 12 點 10 分打黎   真係瞓到 12 點 15 分呢   我估我呢排真係超級勁攰   我真係無試過喺無病無痛情況下   咁樣瞓法囉 ~

又係佢



RMB100 任飲啤酒


咁嘅燈光真係令人好好瞓架   哈哈


12 點 20 分喇   走人喇


餐廳入口   所以 d 枱係擺到出黎   可想而知幾多人呢


d 人應該係聽呢個講座


我仲以為係免費提供


出發喇



今餐食 "招牌琵琶鴨宴"



好唔穩陣咁   哈哈




如果喺度食   真係熱到暈都似


好在我地喺呢度食   咁起碼有冷氣   雖然都係唔夠   但最緊要唔好焗就得架喇



有 d 羶味


生炒骨好味喎


釀豆腐


脆肉瓜炒豬肉


有一家四口嘅團友爸爸   一見到碟雞喺佢前面就即夾   最搞笑係隔離嘅媽咪團友細細聲同我講   話都未影相就食   仲諗住轉比妳影添   佢同佢老公都好好人架   次次都比我影先呢   不過最搞嘢係呢隻雞唔係我地架   係唔知邊間旅行社架


上湯浸菜


欖菜炒青豆


酸梅麵豉蒸魚


欖菜炒大豆芽 ?!


呢隻琵琶鴨就係我地喇   新鮮熱辣好味呀




熱雙皮奶 ( RMB10 )   里奧大人唔食   我係都要佢食兩啖   之後佢知我發脾氣


食完周圍行下


如果有菊花就會買   不過無囉


張紙唔知用咗幾耐呢 ?!?!



食埋飯就喺羅湖落車   都 3 點 lu   不過我話難得去羅湖   咁去行埋東門啦 ~

里奧大人其實問咗我幾次去唔去東門行下   知我鍾意去買嘢   但驚太熱   我會唔舒服   不過我話都 OK   因為呢兩日實在無嘢攸   所以瞓得好夠嘛   哈哈 ~


第一次見到有大巴士逃生指南


3 點半到唔知邊個商場   一見到 COCO 就去買嘢飲喇


今次飲新嘢   飲 "百香雙響炮"   咁鬼難讀   叫里奧大人去買啦   點知佢話佢都唔識讀   哈哈   之後我講廣東話   佢又唔識聽   索性指住佢頂帽   佢就知我買咩喇


好飲呀   天氣太熱一定要飲 D 酸酸咪咪飲品   同埋有我最鍾意嘅珍惜   煙煙韌韌好食呀


呢日未完架

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 咁妳都知 妳對冰眼巧勁呀 ~~~~~~~~~~

      刪除
  2. 好明显咯!爱人~你对格子情有独钟!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀愛人 我超愛格仔架 ~~
      但唔可以大大格果 d 囉 唔係好似個大窗門周圍走咁 哈哈 ~

      刪除