2015年8月31日星期一

蒸大眼雞 + 燻蹄 ( 外賣 ) + 菜心 ( 31-AUG-2015 )





( 31-AUG-2015  MON )

又星期一喇   仲天陰陰但無落雨添   咁嘅天氣   好難精神喎   哈哈 ~

早餐食芝腿治喇又   之後 8 卦又黎埋   傾多陣又番工 lu ~


做埋 report 就 hea 過   呢排好攰   無咩心機   所以都無咩 mood 上網 ~

Lunch 食叮米   加埋 d 肉碎一齊叮又幾好味   食完同 8 卦行一田   激死我   居然無得買王林蘋果   所以行多陣就去買零食 lu ~


好嘢   仍然 hea 過   傾下計   眨下眼就放工喇 ~

買完燻蹄就番屋企   浸好菜就開機洗衫   之後拖地   好耐無認真拖地   拖到出哂汗 ~      

里奧大人 7 點放工   咁我等埋佢一齊食喇   因為想 share 一個丁麵呢 ~

是日懶餐 - 蒸大眼雞 + 燻蹄 ( 外賣 ) + 菜心

蒸大眼雞 - 媽咪比架   所以即刻蒸埋喇   唔係又擺幾年 ~  

燻蹄 ( 外賣 ) - 最衰 8 卦啦   無啦啦講豬耳   搞到我想食爽爽地嘅嘢   但里奧大人唔食豬耳   我一定唔會買啦   所以買燻蹄囉   同埋我勁想食 d 酸醋呢 ~ 

菜心 - 尋晚食剩半斤   今晚清埋佢 ~

搞掂哂就熨衫   里奧大人就沖涼   佢沖完涼就接手熨埋 d 衫    咁我唔客氣沖涼 lu ~

呢日勁攰   所以 10 點半都一齊瞓覺喇 ~~~~   

沒有留言:

發佈留言