2016年1月11日星期一

大快活 @ 九龍灣 ( 11-JAN-2016 )

頂佢   飯同汁都唔熱嘅   不過最恐怖都係里奧大人個煲仔飯仲快過我   所以佢個飯都係唔熱囉   再頂  



( 11-JAN-2016  MON )

今朝里奧大人約咗同事 7 點 45 分喺公司附近交收文件   所以佢 6 點 45 分都起身   之後我都瞓得唔係咁好 lu ~


尋日先同里奧大人講話之前執哂啲冬天衫出嚟   今年都未必有機會着   點知今朝凍到呢   又落埋毛毛雨   所以更加凍   咁都好   無白攞   哈哈 ~


食完早餐睇陣報紙又要番工 lu   感恩又唔係好攰   哈哈 ~



菇場忙咗陣就可以 Hea 過   又 Load 下相咁啦   所以好快到 Lunch Time 呢 ~


食完少少麥皮就出去行下   難得好天   想行下呢 ~


3 點幾有啲餓   所以食埋個菠蘿包   好在朝早買定   唔係就要食餅乾   最驚 ~

放工去探媽咪   感恩精神都唔錯   之後問阿 sir   媽咪今日咩情況   佢話媽咪個肺有啲花   所以要食抗身素   如果仲係花   2 月要再用顯影劑照清楚   睇下咩事   因為之前出院到依家都未清喎   但點解今次唔用顯影劑照呢 ?!? 要等到 2 月呢 ?!   奇怪 ~

家姐今晚唔嚟呀   所以我同工人 7 點 45 分就走喇   因為出面落緊毛毛雨   驚一陣越落越大就煩 ~


工人無帶遮   咁要坐的士走 lu   順便送埋佢番屋企 ~


里奧大人 7 點幾番到屋企   我叫佢即刻開機洗衫呀   因為冬天啲衫又厚   開一機衫其實唔係洗好多㗎咋 ~


落緊雨   我又攰   所以我話近近哋去大快活食嘢算喇 ~


食完番屋企   食埋生果就沖涼   之後熨 2 機衫   勁攰呀   不過我因為想郁下   所以先熨衫咋   如果唔係一定唔會熨呀   哈哈 ~


睇埋新聞   11 點幾都瞓 lu ~   

沒有留言:

發佈留言