2016年1月18日星期一

Burger B @ 九龍灣 ( 18-JAN-2016 )

150g 自家制牛肉芝士堡 ($36) / 150g 自家制牛肉芝蛋堡套餐 ($54) 


牛肉都唔 Juicy 嘅   我食咗幾啖已經覺得乾添喇  


炸薯角係林嘅   似烚多過焗


( 18-JAN-2016  MON )

呢幾日真係似冬天喇   依家啲天氣真係好反常   12 月似春天   1 月似冬天 ~


喉嚨好鬼痛呀   可能連續 3 餐都食炸雞 ~


早餐食腿治   但今朝遲咗出門口   所以無咩時間睇報紙添 ~



菇場超級勁忙呀   差啲做得 A 又唔記得 B 呀   不過咁忙都好   時間過得快之餘   又好充實呢 ~

好凍呀   要食粥   勁多人食粥呀   等咗 15 分鐘先有得食   等咁耐   下次唔食 lu ~



食完行陣就番去菇場喇   仍然繼續忙啦 ~


里奧大人  3 點半喺官塘見客   咁我都唔探媽咪 lu   同埋我喉嚨痛   醫院咁多菌   我都係休息一日先 ~


放工即走   里奧大人話想去得寶嘅牛下試試喎   咁試啦   佢難得咁早放工 ~


6 點先可以買餐   所以見到條人龍   唔知以為好好食   好多人等   但我同里奧大人都話唔食啦   都唔好食嘅 ~


7 點走人   同里奧大人講開捉棋   我話唔識呀   唔駛同我講   佢話同佢玩下啦   如果輸咗就兜巴星   我話好呀   大份嘅就大力啲   佢問我咩叫大份   我話好似有飛象過河   咁大象咁大隻   所以要打得大力啲   哈哈   之後佢話我咁衰格   佢未輸已經推哂啲棋   然後話佢輸   哈哈   係喎   我唔要自己輸都唔會比佢贏   呵呵 ~


番到屋企熨 2 機衫   差唔多 8 點先沖涼   之後抖陣   再等埋里奧大人做完公司嘢   就一齊睇番 "無心法師"   睇到 11 點都瞓喇   好攰 ~
 

沒有留言:

發佈留言