2016年1月29日星期五

Pizza Hut @ 九龍灣 ( 29-JAN-2016 )

周打蜆肉湯 - 正呀   得一粒蜆肉   好珍貴呀


香蒜海鮮炒意粉 - 都幾好味   我中意食蒜味嘢   里奧大人懶勁   話指天椒唔辣   我話細細粒係指天椒一定辣   大粒嗰啲係紅椒就唔懶囉  


超級至尊 (薄批) - 佢嚟錯咗厚批呀   所以又要等   餓鬼到我呢   我地第一次食得哂一個套餐   覺得好勁呀 


我鍾意凍檸茶個杯   之前成日想買   但當搵到嘅時候又唔想買   咁都好   可以慳番   呵呵  


( 29-JAN-2016  FRI )

又差唔多過咗 1 個月   以前講 2046 好似講到下世紀咁遠   依家覺得佢越嚟越近咁   哈哈 ~


早餐食熱狗餐   真係食到唔知想食咩 ~



菇場忙下停下   咁都好   無咁眼瞓   哈 ~

行咗陣先買車仔麵番菇場食   之後家姐打嚟本來媽咪要照肺   但因為要落顯影劑   可能會令病人急性腎衰竭   因為正常腎功能指數係 40-90   媽咪依家係 200 呀   所以會好危險   同埋個肺嘅黑影 size 喺呢 3 年都無咩大到同細到   所以我同家姐都話唔照肺喇   好感恩醫生約咗家姐聽朝見佢   講解下照肺風險   真係好感恩㗎   好難得見到醫生   同埋家姐又唔駛番工   唔駛特登請假嘛   我就一定請唔到啦   西瓜又唔喺度   唉 ~


聽完都無哂心機   腎指數喺大半年增加咗 100   真係好離譜啦   可想而知喺呢大半年食咗幾多對腎唔好嘅嘢   本來今晚唔探媽咪   我都探下佢   順便嚇下佢 ~



放工即走   去到官塘又要等 20 分鐘小巴   去到都 6 點 40 分   媽咪咁啱量血壓   都係高咗   但心跳同條氣都 OK ~


媽咪又瞓啦   之後我問媽咪做咩成日瞓   佢話隔離床阿婆成日好大聲嘈   成日話好痛   所以夜晚瞓唔到   咁事實媽咪隔離阿婆又真係好嘈嘅   我坐喺度都有時比佢嚇一嚇   不過我話媽咪妳自己本身都係懶㗎喇 ~


7 點幾媽咪就話要坐   話想睇電視   之後我話依家妳腎功能指數去到 200 係好危險   腎壞咗就救唔番   不過唔駛驚   出咗院唔好再出街食   要做運動飲多啲水   要好好保護個腎   妳自己再亂食嘢   真係咩都幫唔到妳㗎喇 ~


之後又傾下偈   見佢都笑   算佢啦   我話記得要聽話   如果聽話   我就會醒啲嘢妳食   如果佢亂食嘢   喺家用扣   每一樣扣一百蚊 ~


7 點 40 分見到姑娘喇   話媽咪只係血壓高   其他都 OK   咁我都安心哂 ~


祈禱完就同工人一齊走   我都同工人講   媽咪嘅腎指數非常非常之危險   如果再亂食嘢會無命㗎   佢係咁話知道 Mum 知道 Mum   希望佢真係知道啦 ~

打比家姐   佢把聲好開心咁話 : 妳做咩今晚探媽咪嘅 ?!   我話嚟嚇一嚇媽咪   等佢唔好亂食嘢   之後話媽咪都有傾偈   我仲比岳綺羅個樣佢睇添呀   不過媽咪話佢唔恐怖   反而我覺得恐怖   哈哈 ~


去到九龍灣都 8 點 45 分   我想食去 Pizza Hut   咁里奧去人話去另一間   因為 Pizza 份量唔多   但去到要等 40 張飛   我咁啱去到 Pizza Hut 附近   我就去攞位   感恩下一張到我   呵呵   最後點都係要去 Pizza Hut   哈哈 ~


9 點先開餐   勁餓呀   同埋可能我見到媽咪都肯起身傾下偈   我個人放鬆哂   所以零舍餓   哈哈哈哈   真係喎   雖然我把死人口成日鬧媽咪   但我真係好擔心佢家嘛   真係自己身體都無咁擔心呀 ~


番到屋企都 10 點   晾埋衫就沖涼   睇多陣報紙   11 點幾都瞓喇   潮潮濕濕嘅天氣   個人真係特別攰 ~

2 則留言:

  1. 初三笠猴子..又係我呀!
    嘩! 腎指數200 over左好多喎~真係要聽聽話話
    唔好再亂食野啦~其他ok都安心好多
    祝笠媽腎指數加快回復正常水平~身體要健康呀
    你自己都要再放鬆d..放鬆放鬆! 個人越緊張越亂(做咩都係囉)

    回覆刪除
    回覆
    1. 再次歡迎初九笠~~~~
      所以妳知我點解咁勞氣啦 不過原來勞氣都係白費
      依家我唔會晚晚探媽咪lu 佢成日瞓 懶成咁
      我都唔想嘥時間搭車 寧願放工番屋企休息好過
      不過家姐就慘d囉 要晚晚探 哈哈~~
      多謝妳祝福呀笠笠~

      刪除