2016年1月1日星期五

元荃古道 + 金坊泰國美食 @ 荃灣 (PART 2/3) ( 1-JAN-2016 )

( PART 2/3 )

行下影下抖下   話咁快就 2 點   唔知幾時先行完呢 ~

 可唔可以唔係元荃古道呢個指示牌呀   哈哈


C6161   問里奧大人終點係咩 Number ?!   佢話唔知


其實我覺得咁樣行山   真係好舒服呢   里奧大人唔會催我㗎   我一話抖陣   佢就會話抖啦   我哋唔急㗎   抖耐啲啦


我有時想企喺度抖陣   但唔想阻住人嘛   所以會好驚咁行出少少   哈哈   如果里奧大人影呢張相嘅時候   我 PK   唔知佢會笑定會即嚟救我呢 ?!   不過我好肯定佢一定加多句 "論論盡盡"   哈哈



好似要入山洞咁   哈哈


仍然要上上上  


之後就行呢啲地下   其實我覺得仲跣


好多人呀


抖陣先


差唔多見到家鄉了 


我咃係去田夫仔方向   要 2.5 hrs   咪仲辛苦過頭先 ?!   哈哈


企喺草地望落去


我影咩呢 ?! 


我一定貼邊行㗎   但里奧大人就唔係囉   佢仲成日話我: 驚咩嘢驚   都唔知驚啲乜


濛濛嘅青馬大橋


里奧大人要我行落去嚿石度   之後佢就影到我爬緊上嚟咁   黐啦   會趺落山㗎   我對你唔好咩 ?!   點解要咁對我喎   嗚嗚嗚嗚


好多人同鬼佬喺度跑步   真係好佩服佢哋


我行得快過里奧大人   呵呵


我見有人坐喺呢啲石頭度畫畫   我行出小小咁影都有啲驚


我企到咁   真係堅攰   哈哈


轉極行極都未到咁嘅



 2 點半喇   終於到亭喇
 

 石龍拱


 條青馬大橋仲濛過頭先嘅


成條蛇咁


唔知上面係去邊呢 ?!  


我哋沿住呢個方向行


                                  

依家係 C6103 喇   頭先記得係 C6161



跟住人行


好大棵樹


又見到個亭   里奧大人問我駛唔駛坐下   我話唔駛   點知佢話想坐低睇下點去深井   咁一早話要坐咪得囉   哈哈



仍然都係行呢啲路
 

行多 1 小時


行小小爛路




都係落樓梯舒服啲   哈哈   扁扁闊闊就最舒服呢


間唔中行下呢啲路都唔錯   成日行平路好似好悶咁



C6106 喇


行呢啲路   我可以唔駛抖


又落樓梯了


有分叉路


再落落落



行下抖下


仲行多半個鐘就到田夫仔   但頭先上到亭附近   又話行 2 個鐘到田夫仔   但我哋由亭開始行   行咗半個鐘之嘛   但依家又話半個鐘到田夫仔   真係唔知點計   哈哈


行呀行


經過水澗


再繼續行


有個流動洗手間   即係唔知到咗邊度   但呢個方向就係去深井呢


3 點半喇   都有啲攰   同埋驚入黑前落唔到山呀   所以都要加快腳步


今日滿腦字都係元荃古道同田夫仔 


3 點半到 C6108


踩單車上斜   勁呀


開始有啲餓   所以要食包蝦餅 lu


老奧好懊惱   哈哈


仍然有慢慢長路


天光行到天黑   好似行咗幾萬年都未行完咁


又見到一開始行班人呀


我哋其實係要去清快塘村


到喇
  

但原來去深井   要行多 45 分鐘呀



呢日未完㗎 ^^

沒有留言:

發佈留言