2016年1月22日星期五

稻香超級漁港 @ 德福廣場 ( 22-JAN-2016 )

馬來沙嗲鍋 ($58) 


呢 6 樣配料唔小得  


四寶丸 ($52) - 我覺得蝦丸同鯪魚球最好味


黑豚肉 (優惠價 $18) - 今晚唔想食牛肉   咁啱黑豚肉有優惠價   實在太好喇  


田園菜籃 ($48) - 我好鍾意食南瓜架   但唔可以食太多   唔係好飽肚呢     


手唧蟹籽麵 ($36) - 好耐無食   突然間覺得好好食   哈哈  



一陣跌咗我部手機落地   佢就知味道


里奧大人話熊大浸緊水


我飲兩啖就算   之後里奧大人同我講話: 妳都唔飲㗎啦 ?!   哈哈  


( 22-JAN-2016  FRI )

今朝早 10 分鐘起身   但實在太凍   所以做嘢嘢都慢過人   諗住 7 點 45 分可以出門口   但最後都係 7 點 55 分出門口添 ~


去 KFC 食早餐   一定一定要 8 點 25 分前到   咁就唔駛排隊買嘢食   因為一到 8 點半就開始多人排隊買嘢食㗎喇 ~

用 Coupon 只係 $12.5 咋   鬆餅要多蜜糖   但塊多士就乾過我荷包


菇場唔忙   但好眼瞓咁 ~


今日有 Lunch Box   好在咋   因為出面落好鬼大雨呢 ~


仍然眼瞓 Hea 住等放工   里奧大人今日去葵芳同太子見客   咁所以 4 點幾番到屋企喇   難得咁早番到嚟   我話想打邊爐囉 ~

放工即走   無啦啦勁塞車   好在唔駛探媽咪   唔係一定打道回府 ~


好在里奧大人攞定位咋   今晚咁凍   一定好多人打邊爐呢 ~


食呀食   食到 7 點幾都走人喇 ~


食完鹹想食甜   所以忍唔住去食雪糕   食完先番屋企   呵呵 ~


實在超級勁飽   沖埋涼就熨 2 機衫當做運動   大佬   呢個月好似無乜點徑步咁   唔得囉   唔郁就唔想郁架喇   希望之後唔好落雨啦   真係好想去徑步呀 ~

熨完就抖下   一齊睇 "無心法師"   但好凍呀   諗住睇到 12 點先瞓   但真係頂唔到   11 點半要瞓喇   哈 ~

沒有留言:

發佈留言