2016年1月30日星期六

意龍餐廳 @ 官塘 ( 30-JAN-2016 )

前菜 - 鵝肝蝦膠春卷 燒雞凱撤沙律 


印度咖哩龍脷柳蛋包飯 ($68)


炒飯底   仲要有好多菜絲 + 菇   好味呀  


鵝肝醬火焰芝士燒牛肩扒 ($128) - 唔好食囉   個黑椒汁係鹹嘅   同埋鵝肝醬加芝士好鬼漏  最後都只係齋食塊牛肩扒算喇  


( 30-JAN-2016  SAT ) 


呢排勁攰   真係勁唔想起身番工囉 ~


早餐食熱狗餐   連食兩日都幾悶咁   諗住走啦   點知 8 卦又嚟咗   咁等埋佢啦 ~



菇場唔忙   忙都唔做住呀   Holiday Mood 嘛   無心機做呀 ~

家姐見完醫生   腎功能指數 200 就唔駛洗腎   去到 900 先要洗   咁我咪話囉   依家 200 都高啦   我覺得佢同媽咪想法一樣   未去到洗腎呢步都唔算危險   救命 ~


咁我之前上網睇   咁好多嘢都唔食得   家姐話醫生話最緊要食得均勻   咁我都知   但有啲嘢樣樣食啲就死得啦   楊桃係腎臟第一殺手   唔通食啲啲無事 ?!   我咪話佢囉   佢只係主診醫生   即係唔係專科   妳自己上網睇下腎病病人有咩唔好食啦   唔係人講妳就聽    自己分析下啦   真係好怕佢哋   唔用腦諗嘢   人話乜就乜   個個人身體狀況唔同家嘛   頂佢哋唔順 ~


放工即走   今日都幾好天   起碼無落雨又唔太凍   不過我呢個月都好攰下   如果唔係實會去行山囉 ~


之前里奧大人成日話去興記食嘢   但我唔想行咁遠   咁今日都係同佢食啦   因為真係講咗好多次都無同佢去   所以叫佢早餐千奇唔好食蛋同麵    因為興記又係食呢啲呢 ~




食完去商場行陣   估唔到 Baleno 嘅褸好平   減到 $99 同 $139   所以里奧大人買咗件喺屋企着   我又再買多件比媽咪同家姐   之後自己買咗 2 件有帽 One Piece   因為 $99 一件好抵   質地好舒服呢 ~

買完就番屋企喇   抖到 3 點半就出發去探媽咪喇 ~


4 點半去到醫院   離遠見媽咪反白眼   嚇鬼死   原來佢瞓着咗 ~


媽咪問我食唔食蟠桃 ?!   我心諗唔係佢以為自己喺屋企呀嘛   所以問佢點解有蟠桃 ?!   佢話叫咗工人一陣帶嚟   哈哈   咁都好啲 ~


之後見到珍珠雞同滷水雞翼   真係覺得家姐係咪白痴 ?!   咁鹹嘅嘢仲比媽咪食   媽咪無腦都算   妳都唔好咁無腦啦   唔該 ~


差唔多 5 點派飯   不過媽咪唔食   因為一陣家姐會帶魚比佢食呢 ~

媽咪又攰無胃口   我反而唔驚喎   因為覺得係正常囉   妳唔郁成日瞓   一個人越瞓就越攰   有胃口先奇   反而我覺得媽咪勁添啦   可以懶到咁   我唔舒服連瞓兩日   我條腰都痛㗎   之後郁番下先好啲咋 ~

家姐 6 點到   我比埋啲利是錢佢   再比佢試埋件褸   好在佢同媽咪都啱 Size   咁我唔駛拎去換嘛   之後傾多兩句   我同里奧大人都走喇 ~


等咗半個鐘頭小巴   又凍喎   里奧大人話打的落官塘㗎   我唔制呀   又唔係趕時間喎 ~


落到官塘都差唔多 8 點   食埋嘢再搭 35 小巴番九龍灣   諗住徑步   但里奧大人話凍呀   唔徑喎 ~


沖埋涼就休息   10 點坐喺梳化度 Hea   之後瞓鬼着咗呀   仲瞓得好林添   瞓到 10 點半醒咗   居然有啲精神   勁驚 ~


差唔多 11 點就入房瞓喇   凍凍哋真係幾好瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言