2016年1月26日星期二

別府 @ 九龍灣 ( 26-JAN-2016 )

韓式部隊鍋 ($62) - 有半個辛辣麵   不過我話食唔哂   所以同里奧大人 Share


別府地獄鍋 (2 辣) ($64) - 都唔係好辣  


烏冬 ($18) - 最後里奧大人話唔夠飽   所以叫多個烏冬 


( 26-JAN-2016  TUE )


雖然今朝都有 11 度   但唔知係咪天陰陰   所以都係覺得凍呢 ~


無咩胃口呀   慘   唔好病喎 ~



一入菇場已經覺得好唔舒服   又咳又打噴嚏   所以即沖杯 Hot Lemon 打底 ~


勁忙呀   個腦仲閉塞埋添 ~


食埋 Lunch Box 就出去行下   真係出咗去   個人無咁唔舒服 ~

唉   又係一番入菇場又係咁咳同打噴嚏   定係乾燥喉嚨痕呢   但我已經狂飲熱水架喇 ~


放工探媽咪   6 點半先去到醫院   媽咪又瞓啦   不過佢都知我嚟   因為佢叫我快啲番屋企 ~


真係好邪   次次我唔番屋企先呢   里奧大人就會好早放工   今晚佢 6 點 40 分已經放工喇   所以佢好鍾意我去街   咁即係佢可以好早放工呢 ~


感恩 7 點半見到姑娘   話媽咪呢兩日血壓高   14x 度   但心跳同其他都正常   同埋有做運動   咁都好   最緊要郁嘛 ~


見完姑娘都走喇   又要等 10 分鐘小巴   里奧大人又成日打嚟問喺邊喺邊   問到我都煩哂   已經咳到我死死下啦   所以我直頭話唔好打比我   我唔想講嘢呀   佢 "哦" 咗一聲   但知佢反應係呆咗   因為我好少會咁話佢呢 ~


落到官塘又要等 10 分鐘小巴   差唔多 8 點半先番到九龍灣 ~


里奧大人話一定一定要食熱嘢   明明話食拉麵   最後都要食熱鍋 ~


食完就番屋企喇   都已經 9 點半   要快快沖涼喇 ~


又睇 1 集 "無心法師"   一到 11 點即瞓   好鬼凍呀 ~

沒有留言:

發佈留言