2016年1月4日星期一

我的茶餐廳 @ 九龍灣 ( 4-JAN-2016 )

粟米滑蛋海斑塊套餐 (白飯 + 飲品) - 雖然唔係炸   但又幾好味喎   同埋無咁漏  


花菇支竹火腩煲 - 都幾好味   但個汁就杰咗啲   唔係就更好呢    


( 4-JAN-2016  MON )

尋晚瞓得一般好啦   因為潮濕天氣真係好難瞓得好呢 ~

早餐食芝蛋治   點知唔記得烘底   真係好攰呢   哈哈 ~



菇場忙到爆炸呀   又要做埋個 Report   做到眼都濛埋 ~

仲有好多相未 Load   所以晏畫食麥皮算喇 ~

仍然忙呀   之後望下電腦嘅時候   原來已經 5 點半   所以即走人喇 ~

好攰呀   所以都係唔煮   里奧大人話仲好喎   等我啲手指唔駛掂水   可以快啲好番呢 ~

番到屋企開機洗衫   之後熨衫   咁里奧大人 6 點 45 分放工   咁我抖多 20 分鐘就落樓 lu ~

食完就番屋企   抖到 8 點 45 分就一齊去徑步喇 ~

太耐無徑步   所以徑 25 分鐘算喇   哈哈 ~

沖埋涼就新聞   里奧大人無啦啦又話食 mimi 脆脆   佢真係好鍾意食咁噃   因為佢好小食零食家嘛   但呢幾晚佢都拎嚟食   次次食幾條   反而我無食   但今晚我又食   估唔到今次辣辣哋   但里奧大人同表表都話同之前嘅一樣㗎喎   哈哈   又會咁嘅 ~


今日真係超勁攰   所以 10 點 45 分就瞓喇   實在太眼瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言