2016年1月16日星期六

KFC @ 九龍灣 ( 16-JAN-2016 )

只係食咗 2 件雞 + 1 客飯 + 2 客薯蓉    


食剩咁多   一定要拎走啦   

                             


( 16-JAN-2016  SAT )

難得 Off   點知唔記得關鬧鐘   所以 7 點半鬧鐘響   咁我校番 8 點半啦   聽朝 8 點半起身嘛   點知 8 點半又響   完全唔記得應該係 Off 鬧鐘添 ~

10 點半電話響   原來里奧大人嘅印度客打比佢   對方唔知係咪收得唔好   里奧大人講嘢要重覆又重覆   我都識背喇   咁之後我哋都起身 lu ~

食埋早餐就番屋企沖涼   抖多陣   12 點 45 分先出發去荃灣 ~



去到 1 點 40 分   咁買杯嘢比表妹   順便買多杯比自己 ~


約咗 1 點半   但等到 2 點半先開始電   里奧大人 3 點半先開始剪   唉   好在里奧大人無發脾氣咋   不過佢都話如果要咁等   下次唔會再嚟   但今次知我要電髮   所以先等咋   不過下次都唔會星期六日嚟囉   實多人   同埋咁等真係好嘥時間 ~     

搞掂哂都差唔多 4 點半   即去食嘢喇   餓鬼到我呢 ~

食完十八座狗仔粉再食芝士吐司   勁飽呀   不過里奧大人話想食豆腐花喎   咁食啦   但唔好預我   我覺得食完嘢之後   個肚真係脹咗好多呀 ~



狗仔粉 ($20 細) - 都幾好味咁啦   可能餓呀   哈哈    


我覺得加埋辣菜甫先夠惹味


雜燴 ($23) - 有大腸 / 豬肚 / 豬皮 / 蘿蔔   個沙爹汁甜甜辣辣幾好味  


香辣魚蛋 ($10) - 正呀   唔知係咪真係餓得滯   樣樣都唔錯咁  


黑白炸丸 ($13) - 有黑椒牛丸/豬肉丸/香菇貢丸/墨魚丸   呢個就麻麻囉   炸丸之嘛   無特別


@ Kala - 等咗 15 分鐘呀   里奧大人成日問係咪漏單   我話之前果啲 Number 都未叫   唔好咁心急啦香港人


我唔急㗎   但勁想食囉   所以係咁裝   哈哈


芝味無窮 ($26 普通) - 留肚食㗎   等咗 15 分鐘   一拎上手都唔係阿 mi 食嗰隻   激死我   下次要再食過   哈哈 


多士好香好脆呀   但唔係好多芝士咁囉 
  

其實自己都可以食一件   哈哈    


@ 元朗亞玉豆腐花 - 唔駛排隊就試一碗啦   原來只係 $5 碗   


去埋民豐買眉豆茶果比媽咪同家姐就去坐小巴   估唔到要排隊   第 3 架先上到   等咗 10 分鐘   咁去到官塘坐小巴去聯合又係要排隊   又等咗 10 分鐘   所以差唔多 6 點半先探媽咪呀   原來家姐都到咗   佢好少會快過我呢   哈哈 ~

差唔多 8 點走   見到巴士即跑   好在好多人上巴士咋   一上到車勁驚自己會暴斃   因為心口有啲痛呀 ~

我唔想番屋企煮麵呀   咁我同里奧大人講話我有 KFC Coupon   $70 買到一個唔知咩餐   好多嘢食   所以話去 KFC 食呀 ~

食完就番屋企沖埋涼   里奧大人就即開啤酒飲   話清熱氣喎 ~  



睇多陣雜誌   11 點就瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言