2016年1月28日星期四

稻香 @ 九龍灣 ( 28-JAN-2016 )

田園菜籃 ($48)


鮮蝦丸/墨魚丸 ($52)


黑豚梅肉 ($48)


手唧蟹籽麵 ($36) 


( 28-JAN-2016  THU )

今朝無咁凍喇   但又潮潮濕濕咁囉   走廊同牆都濕哂   所以叫里奧大人即刻換另一對無咁跣嘅鞋呢 ~


早餐食米粉餐   超級勁飽 ~



我番到菇場   多數會着另一件厚身外套   咁我慣咗揚下見外套先着嘛   點知大力得滯   咁啱阿齋經過我位   我隻手袖一嘢打落阿齋塊臉度   佢摸住塊臉好慘咁話唔鍾意我都唔好一巴星我嘛   笑鬼死我呀   之後阿爽仲衰   話我 Fing 手袖嗰下好似打乒乓波咁   大大力一嘢抽埋去咁呀  問我練咗幾耐?!   之後隔咗一陣   阿齋又話比阿花唔小心一嘢中落佢心口度   笑鬼死   佢話應該會有第 3 次   佢好驚呀   哈哈 ~

呵   好在唔太忙   可以抖下 ~


今朝勁飽   所以 1 點先食啲啲麥皮   再食埋個菠蘿包   咁就啱啱好 ~


無啦啦又勁忙   搞到我情緒有啲唔穩定   哈哈 ~


里奧大人 1 點要上大陸見客   估唔到 5 點已經番到喺屋企   本來今晚煮飯架   但因為有一袋新銀紙拎番屋企   所以我唔去街市買餸喇   拎番屋企先囉 ~


又勁想打邊爐   所以去稻香呢 ~   


食呀食   婆婆 7 點 15 分打嚟比我   又係問媽咪點啦   佢應該聽到我講嘢地方好嘈   所以我話出咗去傾電話   講十句都係問嗰兩樣嘢   重覆又重覆   係咪我把聲太好聽   想聽多幾次呀 ?!
    
我同家姐講話婆婆打咗比我   家姐話婆婆都打咗比佢   仲連打兩次   因為家姐問緊姑娘嘢   所以唔聽電話住   妳話係咪煩   姑娘一陣行開就問唔到嘢㗎喇   真係好 Q 煩 ~

之後婆婆 8 點又打嚟   第一句問家姐做咩唔聽電話   其實我最憎人咁講   咩叫做咩唔聽電話呀 ?!   24 小時拎住部手機 ?!?!   所以我真係好重語氣問妳搵家姐乜事 ?!   佢話無嘢呀    問下媽咪點 ?!  我真係頂唔順話佢   我話我同家姐唔係 24 小時拎住部電話   聽唔到電話有幾出奇呀 ?!   妳唔好成日咁 Chur 住人啦   家姐可以揸緊車㗎   之後佢話好掛住媽咪   我話得啦   妳唔駛擔心   佢無嘢   係咁啦   拜拜   不過家姐話之後佢都有打比佢   救命 ~


大佬呀   成日又問我又問家姐又問工人   個個都係咁答案㗎啦   真係好 Q 煩   真係搵日我開 Speaker   3 個一齊講話媽咪無嘢   睇佢仲打唔打嚟 ~


晴晴電話可以用得番啦   感恩感恩   之後我話姑奶一陣又懶叻   話駛咩去大埔整   之後里奧大人反應勁快話: 咁妳又唔第一日拎去嗰度整   哈哈 ~


今晚飽到想嘔   所以食完行陣商場先番屋企   又收到冰姑寄嚟啲嘢   真係好驚再講自己鍾意啲咩囉 ~


DARLING   Love u

   
真係要飲杯黑茶消滯   之後沖涼   熨埋 2 機衫就睇 "無心法師" 大結局   好感人呀   嗚嗚嗚嗚 ~

衰里奧大人超級勁衰呀   成日做岳綺羅企喺度前後搖嘅動作   好鬼恐怖家嘛   之後我話再係咁   唔好怪我唔客氣對你呀下 ~


11 點幾瞓喇   要瞓喇 ~   

2 則留言:

  1. 傻的吗?要跟我计较:)和我无需客气的啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 警告妳咪再買嘢比我呀下 唔係反面~~~~~~~~~~

      刪除