2016年1月14日星期四

小雨天 @ 葵芳 ( 14-JAN-2016 )

骨湯九菜豬肉餃子上海麵 ( $38 ) - 無諗過份量咁多   同埋粒粒餃子都好大粒   又夠餡料   我哋覺得好好味呀   因為我哋都鍾意食餃子呢 


骨湯椰菜豬肉餃子上海麵 ( $38 ) - CC 食得好清㗎   我話頂唔順白雪雪湯底   魚湯除外   哈哈


( 14-JAN-2016  THU )

好嘢   又凍凍哋   可以着下冬天衫   無咁悶   哈哈 ~

今朝去 KFC 食早餐   好耐無食喇   好有新鮮感   不過就感覺到勁肥勁熱氣囉 ~



菇場忙下停下   其實咁最好   唔好一次過忙   咁樣個腦會實哂   唔知做邊樣先好囉 ~

Lunch 食酸辣米線   今次大出血   因為我好少叫兩樣餸   哈哈 ~


邪爆   無啦啦忙到顛   但時間就真係過得好快   話咁快就放工咁 ~

今晚約咗 CC 去葵涌廣場 Shopping   點知等小巴等咗 25 分鐘 ~

因為小巴係有去荃灣同葵芳   但葵芳小巴比較疏班次   所以我會上車問司機   會唔會去葵芳   之後排我後面個男人好好人呀   見我上車又落車   教我睇牌   咁就唔駛上上落落 ~

之後佢仲教我邊個站落車   實在太好喇   因為我坐過一次小巴去葵涌廣場   但已經唔記得係邊個站落車呢 ~

車程 25 分鐘   因為塞車   如果唔塞車   我估 15 分鐘就到   但好鬼驚啦   司機大佬佢車片車咁   我覺得有一下好似想反車咁呀   嚇鬼死 ~

去到即買軟糖   之後周圍行陣   CC 差唔多 7 點就到喇   即刻比埋兩個背囊套比佢   本來我哋兩公婆一齊食㗎   但最後都係想 Shopping 多啲   所以無男人份呢   下次先再約食飯   呵呵 ~

佢話有啲餓   要食雞蛋仔   但我話好飽肚㗎喎   佢話唔會喎   之後我話不如食咗先行啦   佢即刻話好   係咪咁餓呀   哈哈 ~

咁 CC 比錢先   咁之後我即刻比番錢佢   佢居然無啦啦話請我   我話唔得囉   我送背囊套比佢   佢又唔制   所以我都唔會要佢請啦   同埋真係唔需要請我囉   我同佢講   係咪睇唔起我   所以請我呀   哈哈 ~      

食完有氣有力就 Shopping   佢尋日問我有咩想買   我話無   估唔到反而我有收穫   塞滿 3 個環保袋   其實好驚冬天買衫   件件厚到死   CC 就只買到 1 件衫   所以佢幫我手拎 1 袋衫   呵呵 ~

我買咗 2 件長 Tee + 3 件厚線衫 + 2 件 One Piece ($560) + 2 對鞋 ($440)   最開心係啲衫同鞋都有 Discount   所以我覺得好抵呀 ~   

行到勁鬼熱呀   好在無落雨   唔係就煩   一袋二袋又開遮咁 ~

一齊坐地鐵番屋企喇   咁可以傾偈嘛   好在頭先一路行一路傾   傾完偈   我個人舒服好多呢 ~
   
終於要拎番 3 袋衫喇   勁鬼重   勁想叫里奧大人喺九龍灣地鐵站接我呀 ~

番到屋企原來只係 10 點   頭先管理員問我做咩今晚咁夜   我以為 11 點呀   因為我都唔知自己幾時走呢 ?!

成身汗呀   叫里奧大人讓路比我沖涼先   之後再食車厘子同按腳   抖多陣   11 點幾瞓 lu ~


$2.9/100g   買咗 $23   可以放滿一大樽   超級勁抵


$99/件   又厚身     


$99/件   又係厚身 Tee   


呢 3 件厚線衫超級勁抵   $100 咋   單買 1 件要 $40   咁我本來只買 2 件   但覺得都係 3 件抵啲   所以有件係同款唔同色   呵呵 


沒有留言:

發佈留言