2016年1月31日星期日

茄汁豬扒 + 蒜蓉豆豉炒娃娃菜 + 蕃茄薯仔瘦肉湯 ( 31-JAN-2016 )





( 31-JAN-2016  SUN )


今朝 8 點半要起身   不過我懶咗 10 分鐘床先捨得起身呀   因為真係好攰   但唔想成日比藉口唔番主日學同崇拜   所以我點都會起身呢 ~


食埋早餐就番屋企   抖陣就番教會喇 ~



勁鬼眼瞓   崇拜完畢去 Taste 買餸   之後即番屋企喇 ~

婆婆 1 點幾打嚟問媽咪點 ?!   我依家有接聽電話恐懼症囉   佢問我做咩唔探媽咪 ?!   我語氣極重話我晏晝唔會探佢囉   我自己大把嘢要做呀   媽咪無嘢㗎喇   係咁啦   拜拜 ~


其實真係好煩   唔探咪唔探囉   一日探三次咩   真係覺得媽咪一入院   我同家姐好似要 Stand By 喺醫院咁   妳估我唔駛番工嘅 ?!   我唔駛休息嘅 ?!   大佬   已經唔煮飯㗎喇   家務都只係熨衫   每晚最想係快啲休息   一早講咗話我車程來回兩個鐘   唔會日日探   仲成日打嚟做乜   同埋佢又唔知媽咪又只係瞓   我去都無意思   但我都費事同佢講   唔係一陣又問點解點解點解點解點解點解點解點解    麻鬼煩 ~

唉   我雖然眼瞓   但瞓唔到呀   里奧大人就入房瞓囉   我就抹廚房   順便滾湯   佢瞓到 2 點半就起身   我叫佢快啲洗臉   因為我勁餓呀   哈哈 ~



食完嘢就精神番啲   咁里奧大人就做公司嘢   我繼續抹嘢   抹哂所有門   之後再抹埋廁所   我都要比自己抖下 lu ~

今晚要徑步   所以 7 點食飯   但其實未餓   不過唔食唔得   咁唯有食啲菜同少少豬扒當晚餐啦 ~

        
是日懶餐 - 茄汁豬扒 + 蒜蓉豆豉炒娃菜 + 蕃茄薯仔瘦肉湯  

茄汁豬扒 - 我發覺好多時一懶就煮茄汁豬扒咁   里奧大人話點樣先可以啲肉無咁 "鞋"   我話換咗個老婆啦   咁樣就唔會有 Overcook 嘅豬扒   我多數問佢好唔好味   佢話講咗話 "鞋" 就話佢   又要問人好唔好味   我咪話囉  問你好唔好味   你只需答好味定唔好味   其他嘢唔駛講   之後佢話咁都好   起碼可以話唔好味   勁驚我只係比好味同好好味佢揀呀   哈哈哈哈 ~


蒜蓉豆豉炒娃 - 貪佢平嘛   $8.9 一包   同埋最緊要唔駛拻芯   慳番好多時間架   今晚又係加埋蒜蓉豆豉辣椒瘦肉一齊炒   真係唔想嘥咗啲瘦肉囉 ~     


蕃茄薯仔瘦肉湯 - 上星期買㗎   到依家先有時間煲   呢度有 4 個蕃茄 + 1 個大薯仔   但薯仔都唔粉嘅   下次真係買開邊檔就去邊檔買好呢 ~

里奧大人知我好攰又爆手指   佢話佢洗碗   我即刻話最驚話你洗碗   好記得有次佢洗碗   真係洗得好快   但原來食完飯嘅碗碗碟都無拎入廚房   唔怪之得咁快啦   所以我覺得佢係越幫越囉 ~


8 點 40 分出發去徑步   勁鬼凍囉   朝早都無咁凍   不過唔理喇   照徑步   因為好想郁下呢 ~

沖埋涼   睇陣電視   11 點唔夠就瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言