2016年1月24日星期日

傷心酸辣粉 @ 官塘 ( 24-JAN-2016 )

夫妻肺片 / 口水雞  


傷心酸辣粉 (小辣) - 食唔哂呀   但真係已經盡力㗎喇      


( 24-JAN-2016  SUN )

今朝 7 點半起身   得 4 度咋   凍鬼到呢 ~

食完早餐就番早堂   番埋半堂主日學就走喇   約咗晴晴 Daddy 11 點入大埔整電話 ~





真係邪   之前里奧大人在我哋群組入面話星期一定星期日得幾度   我話要殺入新界區感受一下零求滋味   點知今日就要入大埔同將軍澳   仲要等車嘅時候又大風又落雨呢   嗚嗚 ~


但入到大埔又唔係好凍喎   可能無風同無雨啦   但啲風吹埋嚟   塊臉係赤赤痛呢 ~


入到大埔都只係 11 點幾   咁間舖頭 12 點先開   所以去食啲嘢先啦 ~


咁傾傾下傾開行山   姐夫問係興趣定係減卡路里   之後話食 Pizza 呢啲 Heavy 嘢   咁跑步半個鐘只係減到半碗飯卡路里   所以佢成日話節食緊要個做運動   呢點我真係絕對唔認同   做運動健康又唔駛錢   仲有機能係要郁家嘛   咁食當然都唔好放縱   咁大個人自己識節制家嘛   就算想食都唔會日日食 Pizza 糯米飯咩   妳估我哋係妳老婆呀   餐餐食同一樣嘢咩   真係唔知佢哋個腦諗咩   同埋我最憎佢哋話無時間做運動   時間係自己安排   唔好咁多藉口啦 ~

我同里奧大人 Share 食糯米飯   


姐夫食蘿蔔牛腩飯 


間舖頭 12 點幾一開   我哋即問兩個鐘頭內拎唔拎到   佢話 I-phone 入面好多 IC   唔係話一開就睇到   要逐 Part 逐 Part 咁睇   所以最快都半日   咁我哋等唔到   所以去另一間   佢哋都係話要擺低兩日   咁我哋再去另一間   佢肯即開機睇咩事   因為之前兩間都無開部機睇   佢話部機仲濕   起碼要個幾鐘頭先開得到   所以我地即放低比佢整   個幾鐘頭之後再搵佢啦 ~


唉   又個幾鐘   咁唯有去麥當勞買杯咖啡飲啦 ~


香橙朱古力咖啡   Mocha 本身已經係甜   加埋條橙餅   真係甜到爆   飲一次就夠了


之後我話如果電話拎唔到   咁依家買定部電話比晴晴先   始終有部手機方便啲   但佢話唔駛   佢哋一陣自己去買   我都唔明點解佢哋成日要最 Last Minute 先做   尋日已經嘥咗成日啦   真係對住佢哋好勞氣 ~

去番舖頭問情況啦   佢話個開關制仲未開到   最快要今晚或者聽日先知   咁無計啦   要擺低比師傅睇 ~


咁晴晴 Daddy 自己走先   我同里奧大人就行陣囉   不過真係行咗陣就走   商場太焗喇   同埋又係連鎖店   都無嘢好睇囉 ~


坐巴士出官塘   今日真係超級勁凍   帶帽帶披肩着厚褸着毛毛靴都覺得超勁凍   真係無時無刻都想食熱嘢   所以去食車仔麵   食完個身暖好多 ~



韭菜餃 + 豬皮 + 韭菜檬粉 (辣湯底)   果然夠辣   正呀 


牛腩 + 咖哩魚蛋 + 蘿蔔油麵 (辣湯底)   我咪話里奧大人囉   又話唔食牛   但一叫就叫牛腩  


5 點去到醫院   媽咪瞓覺   咁我哋都凍到瞓着咗   家姐 6 點 10 分到   但 6 點 40 分就走   咁我咃都走啦   媽咪反正都係瞓覺   我覺得我哋喺度真係無意義   完全係浪費時間   大佬   又凍   真係好想快啲番屋企囉 ~

等小巴先慘   啲風兜頭兜臉咁吹埋嚟   雖然着毛毛靴   但對腳都好鬼凍   連我咁怕熱嘅人都話凍就好凍啦   哈哈 ~


行到街市熟食中心   諗住去金蜜泰食泰菜   點知無開舖   咁即轉場去食其他   經過傷心酸辣粉   咁就入去食啦   食辣嘢   個身會暖啲   哈哈 ~


食完就坐小巴番屋企   之後即開暖風機   抖陣再沖涼   咁鬼凍去沖涼   次次掙扎一輪先入去沖呢   哈哈 ~


我凍到要着厚長褲   但啲腳指都仲係凍   所以將啲腳指向住暖風機啦   但都仲係凍喎   所以同里奧大人話 10 點半要瞓喇 ~


10 點都作眼瞓   點知晴晴 Daddy 打嚟話搭夜船去澳門   咁我地問咩事啦    佢話想第一時間到珠海海關   一開關就拎部電話比晴晴   佢話晴晴拎咗媽咪部電話去影相   但解像度只係 200 萬唔夠   起碼要 800萬   所以要拎 Daddy 部電話   我哋咪話叫晴晴問同事借咪得囉   佢又話唔好意思   之後我同里奧大人咪話晏晝買部電話比晴晴咪無事囉   點解每一樣嘢都要簡單複雜化 ?!

咁即幫佢睇下珠海過關時間啦   佢話坐澳門零晨 4 點船   之後再去珠海坐一個鐘頭的士去酒店    里奧大人咪話囉   依家近新年   去大陸比較危險   但佢堅持咁做都無辦法   只能叫佢小心啲啦   聽日又最凍添   都唔明點解成日將啲好簡單嘅事   搞到咁複雜 ~


我地最後都係成 11 點先瞓呀   呢排天氣咁凍   我覺得 11 點算係遲瞓添呀   哈哈 ~ 
  
   
    

沒有留言:

發佈留言