2016年1月3日星期日

大家樂 @ 九龍灣 ( 3-JAN-2016 )



我同里奧大人話一杯 Share 飲   不過佢話單一杯要 $8   兩杯只係 $11   所以買兩杯   我話飲得哂先得㗎   所以又要我格硬飲哂   哈哈



( 3-JAN-2016  SUN )

今朝 8 點 45 分都醒咗   所以都刷牙沖涼   等到 9 點半鬧鐘響   里奧大人都起身喇   我就落去大快活攞位喇 ~



食完早餐就番屋企抖陣   之後我番教會先喇   今日做新嘅事奉崗位   我想早啲番去問清楚點做呢 ~

崇拜完畢就去得寶行下   番到屋企抖到 2 點半就出去食下午茶喇 ~


好在扣底   因為今次嘅麻辣湯係係完全無味



食到好飽   又要行陣商場先番屋企 lu ~   

我熨埋衫就執冬天衫出嚟   里奧大人就做公司嘢   我差唔多 5 點半就搞掂哂   好攰呀 ~

勁想打邊爐   里奧大人又唔想   所以我話去大家樂   6 點前出門口   其實唔太餓   但 6 點後落去實無位囉 ~

食完又去商場行陣   無計啦   頭先落緊毛毛雨   都無得徑步   唯有行商場啦 ~

番到屋企沖埋涼就休息   呢兩日執嘢執到好攰   所以灘喺梳化抖呢 ~

睇埋聖經   11 點幾瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言