2016年1月27日星期三

大阪王將 @ 九龍灣 ( 27-JAN-2016 )

元祖天津蛋 和風炸雞 五味海苔飯 王將咖哩汁 ($57)


雞皮脆卜卜最正   呵呵  


五味海苔飯   好味呀   但真係食唔哂啲蛋   我哋盡咗力   都只係係咗半邊蛋   實在太漏喇 


元祖餃子 6 隻 (+$18)   我真係好鍾意食餃子   呢間餃子都好味道呢  


咖哩吉列豬扒鍋 (北海道珍珠飯 / 豆腐味僧湯 / 漬物) ($62) - 我都幾鍾意食漬物   份量少少就最好       


里奧大人話最緊要熱辣辣呀   呢個幾星期   每次食嘢   佢都話要食熱嘢   最緊要熱辣辣


( 27-JAN-2016  WED )

尋晚半夜咳到我死死下   頂唔順要去飲啖水   我最驚係咳   因為會嘈住里奧大人瞓覺嘛 ~


里奧大人今朝上大陸   鬧鐘響完之後我都即瞓番   勁攰呀 ~


今朝落毛毛雨呀   所以仍然覺得凍呢 ~


食完早餐就嘆報紙   點知 8 卦又嚟咗   咁傾偈啦 ~   


菇場唔太忙   不過個人好攰   上網都無咩心機咁 ~

Lunch Time 出去 Panash 買包比家姐   順便買酸辣米線番菇場食 lu ~


實在太好   Hea 到放工   今晚去探媽咪   感恩 6 點 15 分去到醫院呢 ~


媽咪又係瞓   工人話媽媽今日嘔   唔係咁想食嘢   咁我話無味嘢梗係唔想食啦   同埋成日唔郁都唔餓啦   其實唔郁就無胃口食嘢   之後身體就一定弱   但話極都唔郁   我都唔話 lu   鍾意點就點   我唔想成日咁激氣   好無謂   我問心無愧架   叫妳做運動同戒口   唔係害妳   既然咁唔想聽   我都唔會再講 ~


婆婆打嚟問媽咪點   我話啱啱到醫院   媽咪無咩嘢   之後又問媽咪無嘢   天呀   問嚟問去都係問有無嘢   答咗一次就夠啦下話 ?!   問到我都煩   之後又問我係咪喺醫院   係咪痴㗎   我頂唔信話佢   我頭先咪話到咗醫院囉   之後又問媽咪點 ?!   我話媽咪瞓緊覺呀   佢叫我叫醒媽咪   我語氣好重話做咩要叫醒媽咪   咪又佢瞓囉   之後佢無出聲   我話得喇唔駛擔心   拜拜 ~


有時真係好想話媽咪   講真   放工頻樸真係好辛苦   妳又唔係話眼瞓到極點   點妳都同我講下嘢啦   因為見佢幾次轉身都望電視   同埋又會叫我番屋企   不過佢都知我唔舒服   所以我話 7 點 25 都走喇   家姐話黎嚟   我都唔等喇   我又約咗里奧大人食飯   唔想咁夜番屋企 ~


里奧大人 7 點半左右到公司附近   佢話放低啲嘢先再番屋企   咁我都走喇 ~   


等小巴等到 7 點 40 分   估唔到又見到家姐   佢送埋我上車都去探媽咪 lu ~


小巴轉小巴   好感恩 8 點 15 分番到九龍灣   我要上屋企開機洗衫先呀   咁唔駛番到黎先開機   咁就要夜啲瞓   我唔想囉 ~


里奧大人又差唔多到九龍灣   咁我話想食煲仔飯   叫佢去大快活   但去到無哂排骨飯   所以我話去大阪王將   好感恩入面有位呢 ~


食完即番屋企 lu   沖埋涼之後休息喇   都係 11 點就幾瞓 ~ 

2 則留言:

  1. 初三笠..早呀! 今日赤口呀..唔好又鬧人!
    仲捉唔到你..咳緊食炸野~唔怪得唔好啦! 炸物攪到肝熱又燥
    已經燥底..燥上加燥~小奧真係最慘..前一日打比你問多2句又鬧
    婆婆打比你又鬧~你要好好train up EQ先得呀! 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 初九笠 個名好怪咁 妳覺唔覺呀 哈哈~~
      咁今日唔係赤口 可以鬧妳啦~~~~~~~~~~~~~
      其實我都唔係成日鬧人囉 係妳惡意中傷我
      心好痛呀 點解妳咁話我 嗚嗚嗚嗚~~~~
      我真係乜Q都無架 所以妳唔好激我
      同埋婆婆係煩丫嘛 問問問
      已經問咗工人兩次媽咪點樣啦 夜晚又打黎問
      仲要人未到醫院已經打黎問 妳話係咪煩呀?!

      刪除