2016年1月8日星期五

麻酸樂米線專門店 @ 九龍灣 ( 8-JAN-2016 )

菜肉水餃米線 ( 麻辣肉碎湯底 ) + 滷水雞翼


泰式魚餅上海拉麵 (麻辣肉碎湯底 ) + 香酥春卷 


( 8-JAN-2016  FRI )

今朝 8 點 15 分先起身   仍然好攰   所以都係打的   今朝唔塞車   平過尋日十蚊呀   勁開心 ~

感恩有啲胃口食早餐   表表話奶茶好涼   叫我戒   咁好啦   咁轉飲咖啡或者檸茶囉   希望第時每月一到無咁辛苦   呵呵 ~



個肚有啲啲唔舒服   但都 OK 嘅   只係脹住脹住咁   所以敷個暖水袋   之後就好舒服喇 ~

Lunch 叮番尋日件腿治   不過差唔多 4 點先食   其實唔餓   所以就咁食塊火腿算喇   雖然堅嘥嘢   但真係食唔落 ~

放工諗住打的   但都係唔好喇   慳啲好 ~

里奧大人 4 點喺惠洲坐大巴去羅湖   但番到嚟九龍灣都要 6 點 15 分   咁我話喺麻酸樂邊食邊等佢啦   我唔想上完屋企又落番樓   周圍行好攰啊 ~

食完即番屋企   Line 咗陣就沖涼   舒服哂 ~

個人真係元氣大傷   所以真係唔願郁   我覺得里奧大人最慘   咁辛苦做嘢都無啖好食   我真係好虧欠佢呢 ~

不過佢今日唔知做咩勁 Relax   一路食腰果一路做公司嘢   沖埋涼之後仲食 mimi 同飲啤酒   頭先我比埋半碗米線佢食㗎喎   佢仲話飽   依家又食咁多嘢   超恐怖   哈哈 ~

佢睇戲   我就 Line   差唔多 11 點半就瞓 lu ~  

沒有留言:

發佈留言