2016年3月21日星期一

燒汁雞肶 + 燒汁鯖魚 + 油麥菜 ( 21-MAR-2016 ) (禁)





( 21-MAR-2016  MON )  

尋晚瞓覺時已經同里奧大人講話唔駛蓋羽絨   佢又話凍凍凍   半夜佢就換番張薄身被   咁我都去個廁所啦   瞓到唔知幾點佢又換番張羽絨入嚟   佢應該又覺得凍定啦   好在瞓 8 個鐘   如果瞓 16 個鐘   佢都唔知出出入入幾多次喇   哈哈 ~

比條友搞到我無覺好瞓   佢自己都瞓得唔好   係咪吖   一早話唔好蓋羽絨嘛   因為始終仲係 20 度左右   真係唔需要羽絨被囉 ~

早餐食芝蛋治   食完睇多陣報紙就番工喇 ~


菇場忙咗陣就 Hea 過喇    爽 ~

雖然出面落緊雨   但 Lunch Time 都出去行下散散悶氣 ~

去一田買點點綠芝麻粉   感恩做特價 $144/2 罐  加埋今日一田卡 95 折   所以覺得更加抵   之後再去南北行買包杞子   會員價 $30   買完就番菇場喇   因為已經 1 點 10 分   我仲要食麥皮呀 ~



會員價   折咗 $30/包 


2 點幾再食個菠蘿包   其實唔餓   不過唔想留咁耐囉 ~

放工去街市買菜   之後就番屋企喇   實在太大風   短短一條路已經反遮幾次   幾驚整爛把遮呀 ~

浸好菜就抖陣   里奧大人 6 點 45 分打嚟話好多嘢做   叫我食嘢先   咁我都食先 lu   寧願分開煮   咁我啲時間好用啲嘛 ~

是日懶餐 - 燒汁雞肶 + 燒汁鯖魚 + 油麥菜  

燒汁雞肶 - 用韓國燒肉汁醃一個鐘   都唔入味嘅   哈哈  好在里奧大人話 OK   話唔想食咁濃味喎 ~ 

燒汁鯖魚 - 好似過咗期 2 星期   不過聞過無臭   咁就食埋去啦   我自己清埋佢算喇 ~

油麥菜 - 終於買到喇   之前無得買呀 ~

越坐越凍   咁 8 點去沖涼啦   點知一沖呢   里奧大人就打嚟   咁我又變咗拿拿聲沖涼   因為我要焗雞肶   如果佢早 1 分鐘打嚟   我可以焗埋雞肶先沖涼嘛   唉 ~

里奧大人番到嚟就有得食   所以佢成日話我就啱啲時間   覺得我好辛苦咁   佢成日話凍咗無問題   但我又唔想囉   已經煮嘢唔掂   再加埋凍食   好慘啫 ~

睇完 "Do 姐有問題" 就瞓喇   今晚都幾攰   同埋又凍凍哋   希望好瞓啦   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言