2016年3月28日星期一

塔門 + 旺泰特食 @ 西貢 (PART 2/2) ( 28-MAR-2016 )

PART 2/2

坐到 3 點半都走人喇   因為開始有啲餓   同埋仲有其他地方行呢 ~


我哋走嘅時候   再轉過頭望下   原來已經無哂人 


行番落去 

又見到幾個紮營  


又望番上去  



見到海鷗 



坐喺度望星都唔錯


出番去食嘢 lu


行得幾快   哈哈  


快啲行番落嚟啦   餓呀 



繼續行  



女生們在野餐



又影下相留念


好想 "捐" 入去睇下   哈哈







好多牛牛呀  


佢哋好乖   行埋一邊  


唔知係咪大肚呢 ?!



保護色  



行出去睇下有咩好影先 




其實我想拎呢嚿石頭番屋企


食埋嘢就行番出去   經過碼頭   原來有大船   里奧大人走過去問   大船坐 30 分鐘 ($13) 去到碼頭   但大飛就 10 分鐘 ($20) 到碼頭   之後我哋行埋先囉   因為見到好多大飛泊喺度   唔驚無得走呢   哈哈 ~    

喺呢度食嘢   已經 4 點喇   唔想再搵      


望住呢度


信望愛   如今常存的有信, 有望, 有愛, 這三樣; 其中最大是愛  (歌前13:13)



諗起阿喂同阿 mi



我想食香茅辣醬雞肉炒麵㗎   點知老闆話乜都無   只得餐肉麵同烏冬   但我唔想食餐蛋喎   諗住走㗎喇   之後佢話食味菜肉絲米啦   啱啱有燒肉喺度   咁好啦   食埋先走 ~


味菜肉絲炒米


食飽就走 lu 


因為想行呢度   哈哈


去塔門海傍街睇睇



@ 天后寶樓



又影下 



對唔到焦添   但效果都唔錯喎   呵呵



望到碼頭   都好多人等緊船噃  


如果我坐呢啲出船出碼頭   我應該係全日最靜嘅時候   因為驚到唔敢出聲   哈哈   


燒緊乳豬  



行入啲睇睇


假狗咁   真係唔郁㗎


倒及牙好搞笑      


肥滕滕好鬼得意呀   


啲人趕住搭船 ?! 



我地就慢慢行入去


唔夠膽行入去影   哈哈        


行到入去都無乜嘢睇   所以又出番嚟喇  


 好鍾意呢啲磚 



未拆好嘅屋 ? 定係起緊嘅屋呢 ?!




夜晚經過   夠哂恐怖   哈哈


就快天黑喇   所以要走了   


日落 lu 


行呀行   差唔多 5 點幾就走喇   大船排長龍呀   我估起碼 100 個人   咁我地當然坐大飛啦   我哋係 Last 兩個上呀   一上船即開   正呀   其實出去碼頭應該係 5 分鐘左右㗎咋   勁快 ~  

行去坐大飛喇


無咁大浪   但歪埋一邊囉   但唔知係咪因為有浪呢   之後又無歪埋一邊   感恩 ~

里奧大人坐最前   


安全到黃石碼頭 


一落碼頭   Apps 話 2 分鐘之後開車   咁即跑啦   但其實唔係好遠   所以跑兩嘢都 OK 嘅   哈哈 ~

感恩去到就上車   所以好快出到西貢碼頭呢 ~

坐 94 號巴士去西貢市中心  


呢兩張櫈好有鬼戲 Feel   哈哈  


里奧大人諗住食菠蘿包   點知賣哂   估唔到佢話有啲失望   不過今次到我唔想食   好奇怪   哈哈   但點都會再去多次西貢陪里奧大人食菠蘿包呢   因為真係真係好少見佢會話失望囉 ~

都 6 點食喇   本身都有啲想食 Pizza   但如果食 Pizza 只係食一塊大嘅   再加個沙律   好似好悶咁   所以我話食泰菜呢   但食完就超級勁勁勁口喝   要飲 2 支細汽水呢 ~


泰式拚盤 ( Spring Roll / Fish Cake / Prawn Cake / Satay ) $158 -  OK 呀   



牛丸金邊粉 (冬蔭功湯底) ($45) - 加辣先好味道  


食完就坐小巴番屋企   去完行山就多嘢洗   里奧大人負責洗行山鞋   我就洗護膝同背囊 ~

11 點幾瞓喇   次次里奧大人一話瞓覺   我就會第一時間飛去廁所   之後就入房   佢話我超衰格   因為咩都唔熄就瞓   咁今晚佢話瞓嘛   之後我見佢行入書房整嘢   咁我裝下佢啦   佢喺度陰陰咀笑   勁恐怖   我問佢笑乜 ?!   佢話我呀   如果佢入房瞓呢   我就會即飛入房   但見佢入書房整嘢   我就慢吞吞整下嘢先行入房   黐黐哋線咁話呀   哈哈 ~  

2 則留言:

  1. 笠笠..午安好!
    原來塔門我去過喎~不過果時係跟油麻地去囉
    你地行果道疊石好靚~超開揚勁好風..我地搵日一齊去野餐
    一齊放鬆心情出去行下..ok!!
    阿喂反而想由馬尿水去~話黃石太遠~不過船程就比較耐呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 六笠琴魔早呀~~~~
      行去疊石果道真係好靚 又舒服~
      好呀 搵日一齊去野餐丫 到時我一定係已經放開心情呢 love u~~
      去黃石真係遠架 坐40分鐘車程
      咁我去馬尿水應該遠d 但我去西貢就方便 坐一程小巴搞掂~

      刪除