2016年3月4日星期五

魚香茄子 + 蕃茄薯仔魚湯 ( 4-MAR-2016 )




( 4-MAR-2016 FRI )

今朝無咁凍   同埋開始感覺到黐黐立立嘅感覺   下星期又潮濕   星期五仲話降到 10 度   我前兩日先想收埋啲厚衫   依家唔駛收 lu ~

早餐食吉列魚柳餐   好味呀   之後 8 卦又嚟咗   等埋佢食完就番菇場喇 ~


菇場唔太忙   可以抖抖 ~

Lunch Time 仲未餓   所以去萬寧買嘢   再包 2 個包番菇場   1 點半先開始餓   不過大粒唔喺度   可以慢慢食呢   呵呵 ~


搞掂哂氧氣機   點知原來媽咪鉀高   要等聽朝醫生睇完報告先知出唔出到院   麻鬼煩   明知一食鹹就血壓高同鉀高   都仲要食   真係好鬼煩 ~

又 Hea 到放工   今晚去街市買餸   買完即番屋企   拎住啲餸好鬼重呀 ~

搞掂哂就開機洗衫   真係由旅行番嚟之後就晚晚開一機衫   好在有抽濕機   唔係真係有排都未乾 ~

里奧大人差唔多 8 點先放工   咁我即預備晚餐喇 ~

是日懶餐 - 魚香茄子 + 蕃茄薯仔魚湯  

魚香茄子 - 唔想食豬肉同雞肉   所以買咗 $10 魚片頭   再加埋 3 條茄子   原來用一包魚香茄子醬係唔夠味   可能太多茄子   下次都係買 1 條算喇   哈哈 ~ 

蕃茄薯仔魚湯 - 今次用 5 個蕃茄 + 1 個薯仔 + 1 條大眼雞   其實我鍾意用大眼雞多過紅衫魚   無咁多骨   條魚可以食番囉   依家 1 條都 $28   滾個咁嘅湯都要接近 $50   呢餐飯求其到不得了都要 $80   講緊仲係 1 個餸添   啲錢真係好唔見洗呀 ~

本來想徑步   但搞掂哂都 9 點半   覺得有啲攰   都係唔徑喇   沖涼休息好過 ~

睇下電視打下機   12 點先瞓   慘   聽日仲要番工 ~

2 則留言:

  1. 四圍昅野笠..午安好呀!
    依日happy friday好豐富~唔怪得lunch食包都ok
    上年上半年..媽咪又係唔知食得太多香蕉~覆診先知鉀高
    所以都戒左盡量唔食啦~媽咪就好d..佢會好檢點飲食(我地唔駛擔心囉)
    笠媽呀..笠媽~我都有d想嘔血啦! 左攪右攪又唔戒口~係咪醫院好住d呀? 真係激鬼死啦
    今日我都有抽房濕呀~要主攻睡房先! 茄子食到3條真係好多呀!勁

    回覆刪除
    回覆
    1. 四圍殊笠 哈哈 捉番妳條馬尾番來先~~~~
      次次食完魚柳餐都好鬼飽架 但呢排食咗幾次 開始驚喇 哈~
      香蕉好高鉀架 我依家都小食lu~
      深色菜都係高鉀 但如果淥耐d都ok 但我覺得無哂營養價值囉~
      妳媽咪聽話好多啦 又做運動 如果我媽咪係咁就好啦~
      大佬 住咗兩個幾月醫院 就係唔郁唔戒口 妳話係咪激到我嘔血丫?!
      真係探到唔想探囉 我去到佢又瞓 其實真係無意思~
      但我想問問姑娘咩情況 因為家姐真係人講乜佢就話乜
      完全唔諗成因導致會咁 妳話我係咪要去探丫@@
      今日又係勁濕啦 我臨瞓前都抽睡房架 間房乾爽 個人都好瞓d咁囉~
      唔好再講茄子 我下次一定只買2條細 因為呢餐食到我想食呀 哈哈~
      係咁 88妳條xx尾!!!!

      刪除