2016年3月2日星期三

大阪王將 @ 九龍灣 ( 2-MAR-2016 )

自家製東坡肉醬油拉麵 ($68)


吉列魚柳 元祖天津蛋 五味海苔飯 王將咖哩汁 - 今次我要求少蛋   但都覺得好多囉 @@   


元祖餃子 + 宇治抹茶 (+$30)


( 3-MAR-2016  WED )

今朝又見到陽光   實在太開心喇 ~

早餐食奶醬多   食完又嘆下報紙打陣機   成個男人咁   哈哈 ~   



快快手做埋個 Report   了咗心事就可以繼續 Load 相 ~

醫院姑娘打嚟叫我哋今晚去揀氧氣機   因為媽咪想快啲出院喎   咁早揀早出院   不過我同家姐今晚都唔會探媽咪囉   如果佢日日郁多啲係因為想快啲出院   我今晚一定嚟   但叫我特登今晚嚟揀機就可以快啲出院   我就一定唔會嚟囉   我真係唔明   佢由轉靈實開始已經甩咗貓鬚   依家反而要一路帶住貓鬚   寧願帶住貓鬚都唔願郁   我真係無嘢好講 ~

之後媽咪打嚟話出院   但仲要揀氧氣機   但我話明聽晚先嚟揀嘛   我心諗   唔好諗住因為妳想快啲出院   我今晚會嚟囉   我做到咁   係妳自己攞嚟 ~

Lunch 食雜丸烏冬   覺得好好味呀   食完之後好開心呢 ~



好嘢   又 Hea 等放工   里奧大人今日請咗半日假去睇牙醫   因為蛀牙太犀利   要杜牙根   最搞嘢係醫生唔講價錢就叫佢即刻做   咁一定唔會啦   之後醫生先講杜牙根   加埋牙套同補牙要 $5,000   同埋要睇多 3 次喎   咁都做啦   都唔拖喇 ~

放工去教會拎測試表做功課   咁啱見到牧師   牧師問媽咪咩情況 ?!   我話已經入咗個幾月醫院喇   牧師好愕然   以為咩咁大件事住個幾月醫院   咁我話媽咪咁咁咁囉   牧師話老人家要人氹   我話我咩都做過哂   次次探佢佢都係瞓   心肺腎唔好又唔郁   懶到出汁   之後牧師好無奈話要做都做咗   佢唔聽真係無辦法   咁牧師再問我醫院探病時間   再搵多個婆婆一齊探佢呢   大家係老人家   應該會放開個心講嘢呢 ~

其實我自己都好感恩   媽咪入院咁耐   我心情就唔好咁耐   唔係因為媽咪身體有事   而係次次探完佢   我個人就好似顛咗咁   關心妳又唔珍惜   仲要作對   係咪咁衰格先 ?!   好在阿 mi 同冰姑成日安慰我   基本上我都唔係咁想講媽咪啲衰格嘢   但真係令我好火滾   我唔搵人傾   我真係會顛   無理由佢入院反而係我激到心口痛家嘛   同埋我可能 AQ EQ 乜 Q 都無啦   好容易激動   所以好多人都叫我不如唔好探佢   但唔探又心掛掛   之後我都激鬼氣   唔再晚晚探啦   講真   我唔探佢嗰晚   我心情真係好好㗎喎 ~

咁啱 CC 今日又問我媽咪點 ?!   我話咁咁咁   佢都話老人家要氹   之後我話媽咪咁咁咁   就算妳話我冷血   我都係咁話佢㗎喇   事實如此   佢之後都話又會咁嘅 ?!   同埋我話下次媽咪入靈實   真係叫婆婆探下佢   等佢知道醫院係幾咁隔涉 ~

我認我係衰女㗎   成日咁話媽咪   但我真係覺得佢好過份   我由上年 6 月開始擔心到佢依家   真係好多時都瞓得唔好   我真係要做嘅嘢真係做哂   我個心好攰   仍都覺得再做都係多餘   同埋我開始覺得佢好煩   好多嘢妳自己唔珍惜   我就唔會再花氣力去做㗎喇 ~

番到屋企都 6 點 15 分   咁去食嘢喇   因為今晚想去徑步 ~

里奧大人話食拉麵   咁又去大阪王將啦   我呢期都幾鍾意去呢間   不過去多幾次都要停下架喇   唔係就好悶   因為我來來去去都係食嗰啲   嘻嘻 ~

食完就即番屋企熨 2 機衫   熨到差唔多 8 點就停喇   因為要去徑步呢 ~

正想出門口   婆婆打嚟問媽咪點 ?!   我話無嘢啦   之後佢問我係咪尋日番嚟 ?!   又話家姐話我去 4 日旅行   咁我話係囉   又問我幾點番嚟 ?!   真係黐線   幾點番嚟又點呀 ?!   係咪一落車就要飛去探媽咪呀 ?!   定係妳覺得我地講緊大話呀 ?!   其實我覺得唔探咪唔探囉   我都唔想呃佢   但就因為我一唔探   佢就係咁打比家姐   由 5 點半打到 8 點   打到家姐聽為止   真係黐線   妳認為 5 點半家姐已經到咗醫院 ?!   大佬   探病時間係 6 點開始   5 點半打嚟做乜 Q 呀 ?!   所以媽咪一入醫院   我就覺得佢哋兩個係最煩架 ~

我頭先無着外套嘛   咁里奧大人已經問咗幾次我凍唔凍 ?!   但我真係唔凍   咁落到平台   我就真係覺得好鬼凍喇   但唔想再上番屋企拎外套   所以照去徑步   徑咗半個鐘   之後里奧大人話頭先見所有人都着外套   得我無着   好驚我甲狀腺翻發會成日覺得熱   咁我話我頭先係覺得好鬼凍㗎   所以急步跑咗兩個圈先無咁凍咋   哈哈 ~

沖埋涼就熨埋衫   再做埋測試表就休息喇   11 點唔夠就瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言