2016年3月28日星期一

塔門 + 旺泰特食 @ 西貢 (PART 1/2) ( 28-MAR-2016 )

( 28-MAR-2016  MON )

今日最後一日假期喇   4 日假期真係話咁快就完 ~



今日去塔門   所以食完早餐就番屋企沖涼   之後就去德福坐小巴去西貢   等咗半個鐘小巴呀   1 點 15 分先上小巴   差唔多到巴士總站嘅時候又有啲塞車   咁睇個 apps 話 6 分鐘後開車   勁緊張呀   感恩原來轉過彎就到 94 號巴士站   一落車就我去排隊   里奧大人去買支茶   佢去到巴士站就啱啱開車喇 ~

坐巴士見到   又幾搞鬼喎   


整得幾似   哈哈


1 點 45 分開始坐   到黃石碼頭都 2 點 25 分 lu   之後再坐大飛入塔門   原來可以坐 20 人   但我地 16 人都照開喇   因為已經等咗一陣間呢 ~

到黃石碼頭喇   


最緊要係去睇時間表    


呀姐爬上去   勁


oh   真係坐呢啲船   我其實勁驚   好似唔多穩陣咁       


里奧大人坐我後面   我隔離嘅小朋友同我對面嘅小朋友係姐弟   係都要爭坐船邊   嘈到我頭都痛   但因為我要扶住手柄   所以我先唔同佢調位   大佬   我無嘢扶住好驚架 ~

估唔到坐大飛都有離心力   又大浪喎    啲風吹埋黎呢   凍到好似零度咁呀   即刻諗起 Titanic   加上我又勁驚   落船嗰下有啲頭痛呀   好在行咗陣無事   但一諗起一陣又要坐就唔想番出去囉   哈哈 ~

勁大風又勁拋   好驚呀   隔離同對面兩個細路又嘈   頭都痛 @@   


最緊要捉實   安全至上  


好在有塊膠嘢檔住   唔係上岸嘅時候   真係似偷渡落黎咁款咯   成身濕哂 


到塔門喇  



呢隻船嘅坐位舒服好多喎


我以前試過行魚排   勁驚跌落海   哈哈    


好似去咗長洲咁呢  


塔門海傍街搵食  


有大船駛出去  


左邊有好多乾貨   可能有嘢啱買   所以最後先行呢     



咁一心黎係睇疊石嘛   但唔知行幾耐   總知有路就行啦 ~ 

諗住去呢間食嘢先架   不過行下行下   越行越遠   最後都無去食到呢   


仍然望到碼頭啲人   我同里奧大人講話唔想坐大飛出去呀   佢話即係唔駛出番去   哈哈   因為我當時唔知係可以住大船呢     


再行上去喇  


繼續行  


婆婆妳好 


呢間屋應該有人住呢  


望住好舒服  


有隻牛食草


影張相留念   



唔知曬緊咩


見佢將啲嘢係咪掃平去   唔好痴埋一堆


好似啲藻類咁  



里奧大人以為我讀 "裕民坊"   哈哈 



Yeah   終於見到我叠石路牌喇   


大樹下



有個亭   比妳可以抖下  


唔想抖就去影下嘢   



好似教訓緊個小朋友咁   哈哈


woo  


最開心見到里奧大人影相   佢鍾意嘅地方先會影架咋   但食物真係好小影   所以我同佢都好夾   互補不足   哈哈      


經過呢間吉屋  


繼續向前行   


無啦啦好多人   原來係旅行團


好多牛牛一齊行呢   


佢地一路行一路食草   


就咁企喺度望住   都覺得好舒服呢   所以有時間同天氣好嘅話   真係要出去走走呢         


海有中浪  


地有中女   嘩哈哈哈   今日着呢件衫好鬼熱呀 @@  


繼續行   呢啲路真係好好行   哈哈  


木紋   近期大愛


沿途都好多牛牛出沒   我真係諗緊隻牛會唔會上樓梯架   但其實佢係直行


呢隻牛牛好細隻  


上樓梯   我鍾意行扁扁地嘅樓梯   



行緊去睇叠石


里奧大人成日叫我行落去草原影相   大佬   斜坡來架   一唔小心就直接 sir 落海架喇   


woo   


有人露營   真係風涼水冷 lu    


繼續行   沿途都好舒服呀  


另一個營   好似喺度開餐    


終於見到石啦   但真係無乜特別   不過地方就好舒服   可能行到出咗汗   所以有啲勁風吹埋黎呢   覺得勁舒服   我話要坐多 10 分鐘先走呀 ~

見到叠石喇


我仲以為會好壯觀添   所以都有啲失望   哈哈  


坐喺度比冷冷嘅海風吹住   真係好舒服呀   但隻牛牛行緊埋黎就好驚囉    


但其實隻牛牛係好乖嘅   


牛牛無處不在   




望下望下   望到想瞓覺   哈哈




有啲人會行落啲影相  


里奧大人行去另一邊影   遠晀老婆   哈哈  



要我企喺啲石頭上面影相都幾驚   





呢日未完架 ^^

沒有留言:

發佈留言