2016年3月1日星期二

梅菜蒸鯇魚 + 唐生菜 + 皮蛋芫茜魚片湯 ( 1-MAR-2016 )





( 1-MAR-2016  TUE )

好多時瞓喺床度都會傾下偈先瞓   但其實里奧大人最驚   哈哈   佢次次都會話唔瞓唔傾偈   我話呀   無理由一路睇新聞一路講嘢呀嘛   係喺床度先可以靜靜哋講下嘢之嘛 ~

無啦啦講起乳豬   我話我超勁愛食㗎   可以食好多乳豬皮㗎   佢話佢反而覺得食皮好漏   會揀食肉   咁我話我可以食到十嚿㗎   之後佢話睇下點切喎   我話黐啦   你估切起好多嚿咩   佢話佢會切開 3 嚿   就係頭身尾   之後笑得勁開心話等妳話食十嚿吖嗱   睇妳點食   哈哈哈哈 ~

尋晚又瞓得好   所以今朝起身都精神   加上今朝好好陽光   又凍凍哋   心情唔錯呢 ~

差唔多落車就收到 8 卦 Whatsapp 話試新嘢   咁就試啦   了咗佢心事   因為尋朝佢已經話要試㗎喇   食到咁上下見到船頭   估唔到佢同埋我哋一齊坐呢 ~


菇場忙呀   之後仲要做埋 Report   咁啲時間一定過得好快   哈哈 ~

Lunch Time 就出去行陣   之後就買燒賣粉果番菇場食   食到好鬼飽   有啲
驚咗 ~


船頭請我食嘅芝士包   係佢自己焗㗎


仍然做 Report   做到眼都濛   所以 5 點要抖下喇   留番聽日再做 ~

放工去街市買餸   番到屋企預備哂嘢就滾湯   之後開機洗衫   咁又執下嘢啦   諗住里奧大人好快放工   點知 8 點半先放工   好在我未餓   所以等埋佢先食呢 ~      

是日晚餐 - 梅菜蒸鯇魚 + 唐生菜 + 皮蛋芫茜魚片湯  

梅菜蒸鯇魚 - 好耐無食魚喇   求求其其蒸鯇魚算喇 ~        

唐生菜 - 貪佢唔駛浸得耐   同埋淥兩淥就熟   呵呵 ~

皮蛋芫茜魚片湯 - 仍都好耐無湯水喇   唔想切蕃茄薯仔   所以呢個湯最啱我 ~  

食完飯都差唔多 10 點   之後洗埋碗就即沖涼喇   諗住緊衫   一望個鐘原來已經 10 點半   咁唔熨喇   因為其實都有啲攰   哈哈 ~

11 點就瞓喇   餐飯都未消化   但真係無計   眼皮已經 Dup 哂落嚟   唔瞓唔得 lu ~ 

沒有留言:

發佈留言