2016年3月7日星期一

糯米飯 ( 7-MAR-2016 ) ( 禁 )



( 7-MAR-2016  MON )

尋晚瞓得唔好   醒咗幾次   但今朝起身又無話特別攰喎   呵呵 ~

今日又會為媽咪健康而禁食祈禱   不過我只係唔食紅肉   但我盡量想食素啦   對自己都健康啲呢 ~


菇場忙呀   之後停下又忙下囉 ~

Lunch Time 仲未餓   所有行咗陣先買麵包番菇場食喇 ~


家姐之後打嚟話媽咪又入院   因為復康姑娘話媽咪聞 2 度都辛苦   所以叫佢即入院呢 ~

又係忙下停下   放工去探媽咪   里奧大人講咗幾次叫我唔好頂咀   我話佢唔激我嘅話   應該相安無事嘅   哈哈 ~

去到醫院都 6 點 20 分   好感恩見到阿 Sir   咁即問媽咪情況點   佢話媽咪入黎嘅時候係聞 4 度   依家 2 度   同埋血氧都去番 97   又話媽咪手腳有水腫   我問點解會有水腫 ?!   佢都無咩點食嘢   佢即刻問媽咪平時食咩 ?!   我話佢最鍾意出街食   之後佢話唔可以再食鹹同埋老火湯   同埋一定要清淡   我咪話囉   我講無用   佢哋唔聽   咁阿 Sir 即刻想起身出嚟同我入病房咁   之後我話屋企人未到呀   佢即問家姐幾點嚟 ?!   但我話家姐起碼 7 點幾囉 ~

之後再解釋話因為食鹹嘢排唔到出嚟   所以手腳腫   啲水同血又走唔到   就導致心臟好難 Pump 氣就會氣喘   再咁食鹹嘢只會出出入入醫院 ~

咁我入去探媽咪啦   阿 Sir 教媽咪合埋口深呼吸   之後再叫佢坐直   阿 Sir 直頭問都唔問   就咁直接整高張床   平時媽咪實話唔坐㗎   所以我咪成日同家姐同工人講囉   人哋覺得好先會叫妳咁做   唔係人咃鬼理妳咩 ~

阿 Sir 扶完媽咪之後就好認真同媽咪工人講   話以後唔好再食鹹嘢   一定要清淡   個心臟已經唔好   妳再咁食法   個心好快會比妳搞 "彎" 哂 ~

咁媽咪話餓啦   原來工人滾咗白菜豆腐湯   同埋蒸咗一片臘腸同飯   咁我一定唔比媽咪食臘腸啦   佢話食一片   我慶到發哂顛咁鬧佢   隔離床兩個人靜哂   之後佢仲要話半片   我更鬧得佢勁   條命緊要定味道緊要呀?!   之後我直頭問佢係咪想死呀 ?!   係就唔好入醫院喇唔該   其實我唔想用咁負面嘅字   但佢真係次次都令我咁火滾 ~

因為媽咪可能肺炎   驚佢有流感   所以要抽鼻涕去化驗   咁阿 Sir 抽完之後   就喺櫃桶拎個口罩比我   我聽到佢話戴番口罩   咁我戴帶番啦   之後佢笑住話:唔係叫妳戴帶   哈哈哈哈   我覺得超級勁樣衰呀   因為佢戴咗口罩   我唔係聽得咁清楚   同埋其實嗰刻我覺得佢好好人啦   比個口罩我戴   哈哈 ~

家姐 7 點幾到   我就問佢尋日同媽咪食咗咩   佢話牛腩麵   但已經浸咗水   同埋只食咗牛筋   我咪話囉   呢啲入哂味   根本浸咗都會有味   同埋依家就係食咗鹹嘢就入院   妳唔好話唔係鹹囉   我想講話對媽咪好唔係咁   妳咁做只會害死佢 ~

里奧大人 7 點半放工   咁我都走喇   尋晚拎咗糯米飯嘛   所以今晚食埋去呢 ~

估唔到落毛毛雨   仲好密添   我無帶遮家嘛   嗚嗚 ~

叫里奧大人煲定熱水   咁我番到屋企即蒸飯   之後開機洗衫 ~

8 點半先食飯   食完再洗碗   沖埋涼就熨衫   10 點半終於可以休息睇電視 ~

睇完都 11 點幾   要瞓 lu ~

2 則留言:

  1. 二頭肌笠..今日lunch食咩
    哈哈哈哈! 帶口罩果下勁攪笑! 做咩你出入醫院唔帶架?
    依家流感太勁~已經死左好多人啦! 唉..依日又咁勞氣!
    其實又知實好擔心囉~聞氣度數一日差咁遠..真係仲唔戒口無得講架

    回覆刪除
    回覆
    1. 二四六八笠 頭先食豬軟骨酸辣米線呀~
      依家飲緊杞子龍眼水 再覆妳回應 忙到暈 嘩哈哈哈哈~
      帶口罩單嘢堅樣衰啦 哈~
      我間唔中都帶口罩咋 因為好焗 唔想帶囉~
      依家媽咪無食街外嘢 腎指數無咁高啦
      所以戒口真係好重要囉 希望出到去都係咁啦~

      刪除