2016年3月6日星期日

喜雙逢酒樓 @ 大埔 ( 6-MAR-2016 )

鴻運乳豬全體 - 新鮮熱辣脆卜卜   咁我坐老人枱嘛   所以佢哋食好少   我食咗好似 6 件呀   食完就知死啦   因為之後食唔落其他嘢呀   哈哈   


上湯波士頓龍蝦伊麵 (3斤) - 食咗一啖仔龍蝦肉  


發財玉環瑤柱甫 -  我覺得啲節瓜切得好薄   我好鍾意食呢啲芡汁㗎


富貴花枝炒帶子 - 無食  


清蒸大沙巴龍躉 - 里奧大人姐夫夾咗比我食   之後里奧大人叫姐夫比個匙更佢   因為佢要夾 "臉豬 dun" 比我食   我十級感動呀   佢真係每次食魚   見到臉豬 dun"  有肉就實會夾比我㗎


紅燒竹笙雞絲生翅 - 食咗幾啖   因為聽完家姐個電話   我當堂無哂心機   


蠔皇鮑螺片扣鵝掌 - 無食  


喜雙逢脆皮乳鴿 (3 隻) - 無食  


生炒臘味飯 - 里奧大人話幾煙韌喎   咁我試啖啦   又 OK 喎   呢枱居然無人食   咁就啱喇   我可以打包   聽晚唔駛煮飯


野菌乾燒伊麵 - 我同里奧大人講話可能啲人食唔哂   所以擺埋一碟   原來根本係無人食過   但點解扁 Pat Pat 咁拎出嚟㗎


壽包 - 唔好食嘅


蓮子紅豆沙 - 我最鍾意嘅紅豆沙   但只食咗 1 啖   因為口感好似鼻涕呀


( 6-MAR-2016  SUN )

今朝 8 點半鬧鐘響   我完全唔知   之後聽見洗手間有聲   勁驚   因為我驚唔知醒   再睇個鐘   原來已經 8 點 47 分   要起身喇 ~

里奧大人話我瞓得好林   所以無叫醒我   諗住自己食完早餐   番埋主日學先再叫我呢 ~

咁佢都搞掂好哂   就去大家樂搵位先 ~

但尋晚啲泰菜太辣喇   尋晚我番到屋企個肚都有啲唔舒服   今朝直頭肚屙 3 次   諗住叫里奧大人買外賣比我   不過佢原來已經食緊   感恩抖咗陣就無再肚痛   咁我落去食啦 ~


食完番屋企抖陣   之後番主日學喇 ~

崇拜完畢就番屋企   唔知做咩好餓   所以 2 點半都出去食嘢喇 ~

午餐食飯真係好鬼飽   同里奧大人又要兜大運先番屋企   今日好焗熱呀   我見好多人都着短袖添呀 ~

咖哩牛腩飯 - 雖然好細心咁滾住   但我又唔覺得個咖哩係好熱咁喎 



口水雞米線 - 都幾好味   下次會再嚟食   呵呵 


今晚里奧大人姐夫請食生日飯   我地 4 點 45 分出發去大埔   去埋大埔墟買嘢就去酒樓喇 ~


有機味噌 ($21) / 日本芝麻脆海帶 ($28)


特選泰國龍眼肉 (特價 $79)


中 ($25) 係我嘅   細 ($18) 嘅比家姐  


今晚約咗爺爺早啲去酒樓   因為佢教里奧大人吉耳仔穴位呀   因為上次里奧大人送兒生仔機嘅時候   姑奶同里奧大人講話爺爺幫佢吉咗耳仔穴位   初初都唔信係咪咁有效   點知一個星期之後   姑奶條腰真係唔痛   所以里奧大人即叫爺爺下次教佢按穴   因為里奧大人好擔心我個纖維瘤呢 ~

我覺得真係神嘅美妙安排   我之前甲狀腺有問題   又係同姑奶傾下偈   之後爺爺話佢睇開個軍醫好有料   所以陪我哋上去睇   我食咗 9 個月中藥   甲狀腺依家無再翻發   咁我依家諗住睇中醫調理下嘛   點知醫師番咗美國同仔女坐遊輪嘆世界   今年應該唔番㗎喇 ~

今次又係咁啱   里奧大人同姑奶傾開偈   知道爺爺識按穴   又可以幫我按穴   我最主要係調理內分泌失調   同埋我要求按埋減肥穴道   呵呵 ~

7 點半先開始食飯   食食下飯家姐打嚟話要訂氧氣樽   我好奇怪點解 0.5 度會用得咁快   佢話復康姑娘用儀器 Check 咗媽咪血氧得 77 度   所以要用 2 度氣   心同肺都好差   得閒探佢多啲   之後叫我唔好成日再鬧媽咪 ~

我聽完當堂驚啦   之後再慢慢冷靜落嚟   我同里奧大人講話媽咪要聞 2 度   佢話點解尋日 0.5 度   今日突然 2 度   但媽咪尋日用 0.5 度無話辛苦喎   因為如果明明係 2 度但用 0.5 度氣   根本條氣會好唔順囉 ~

我同里奧大人最憎家姐係人講妳就聽   又唔上網睇下有關資料   完全唔會用腦分析點解會有咁結果   如果用 2 度   妳第一時間都會問點解尋日半度無問題啦   唔好淨係重點放喺嗰句 "得閒要睇多啲媽咪"   應該再更加叫媽咪做多啲運動   心肺功能就會好啲啦   次次里奧大人叫媽咪郁多啲  家姐就會話媽咪有腎病所以好攰   但里奧大人同我講話都費事同佢講   因為媽咪不嬲都係懶   同埋妳明知媽咪有腎病   妳又買啲鹹嘢味精嘢佢食 ?!   咁即係妳想點呢 ?!

所以我好慶幸身邊有里奧大人   我一話媽咪聞 2 度   佢即刻幫我分析情況   之後隨即上網睇下係咪腎唔好   所以影響血氧 ~

我成日同里奧大人講   究竟係咪我過份緊張   一聽到媽咪有乜問題   我即刻勁擔心   同埋夜埋一定瞓得唔好   但家姐佢又無嘢㗎喎   仲問我點解會瞓得唔好添 ~

10 點半走人   番到屋企差唔多 11 點半   即沖涼瞓覺喇 ~

2 則留言:

  1. 二頭肌笠..午安啦!
    你聽到家姐個case~咪好似阿喂弟打比阿喂講野咁囉
    不過衰好多..會誇大10倍又失實! 當局者實係即刻諗唔到野架
    我咪同阿喂講囉~問清楚真偽先再驚都未遲~所以明你囉
    加上自己屋企人有事當然心情都唔好..瞓得唔好好正常(我早年都係咁)
    哈哈..紅豆沙形容到咁肉酸架! 衰..以後食都諗起你

    回覆刪除
    回覆
    1. 二胡笠 再午安啦~~~~
      太好喇 有妳明白我~
      我覺得人地講咩都好 自己都要分析 唔係人講乜妳就講乜囉~
      同埋妳要問人點解 呢點最重要 始終人地係專業嘛~~~~
      誇大10倍又失實 呵 同我大姑奶一樣囉
      所以佢講嘢呢 我一定唔信架 實在好多次都係咁
      我成日同奧講囉 佢都幾十歲人啦
      係就係 唔係就唔係囉 點解要成日作嘢 我最憎囉~
      瞓得唔好真係最慘 人攰心攰 唉~
      紅豆沙真係堅似鼻涕咁架 唔信妳去試下 哈哈~~~~

      刪除