2016年5月1日星期日

五香肉丁米粉 ( 1-MAY-2016 )


( 1-MAY-2016  SUN )

今朝 9 點幾都醒咗   但無番教會   唔想面對人呀 ~

食完早餐番屋企抖下   實在一合埋眼就會喊   所以好想出街   差唔多 1 點就出去旺角   因為要買黑色衫 ~


差唔多行到去小巴站   見到教友   佢安慰我   叫我唔好咁傷心   佢講埋佢嘅故事   咁我覺得自己都應該唔好太傷心   因為佢嘅遭遇仲慘   大家彼此紀念吧 ~

出到旺角都差唔多 2 點   我哋食嘢先喇 ~

招牌鹽酥雞球 ($37) - 份量都多呀   蘸啲酸酸哋嘅汁都幾好味  


咖哩雞球飯 ($49) - 咖哩汁都辣  


食完去花園街一轉   感恩喺 Boutique 買到件黑衫   買完都走喇   同埋成日心不在焉   又好攰咁   都係番屋企算喇 ~

之後師傅打嚟講幾時回魂   又講媽咪係象三   佢有講唔知咩象十   但佢講完都唔記得係啲咩   我只記重點咋   同埋話咩天道人道地道乜道係有 6 道嘅   但媽咪係行天道   所以條路行得好順 ~

咁我同里奧大人講啦   佢即刻同我講話唔駛破地獄啦   我話唔好再講   我講過話家姐個心舒服就可以   我知道任何儀式都係令自己安心啲   咁就去做啦   唔好再講 ~

坐小巴番屋企   番到屋企就開機洗衫又抖下   呢排都開住電視   但其實都唔係睇   只係唔想間屋咁靜 ~

我真係唔餓   但已經 8 點幾   所以我話煮丁米比里奧大人食   我食條粟米就夠喇 ~

里奧大人知我唔開心   所以一齊睇 Minions   係幾好笑   但我睇睇下都瞓着咗 ~

差唔多 12 點就入房瞓   不過好似唔太眼瞓   但唔理喇   照瞓   但我覺得今晚會發夢   唔知點解有呢啲感覺 ~

2 則留言:

  1. 二笠子..笠媽行天道係最好既一道呢
    我都明白你想一個人清靜~但你見多D人+翻下教會
    一定好過自己困住自己~講真..我都好想搵你
    因為我好擔心你情緒~但我又唔想勾起你唔開心
    所以寧願等你心情平靜了~約出黎食下飯+傾計
    依段時間比較難過~希望你都好好照顧自己身體呢(知ma)

    回覆刪除
    回覆
    1. 笠笠~
      師父話天道係好就好架喇 希望佢唔好呃我地啦~
      我唔想見人同番教會呀 因為好驚佢地問我媽咪d嘢
      我又會忍唔住喊呀 所以想靜靜呢~
      多謝笠笠關心 我回復心情嘅時候
      我一定會搵妳地食飯 開開心心傾計呢~
      放心笠 我會照顧自己身體 因為我仲要照顧小奧同家姐
      唔係我唔食添呀 順便減肥 哈~~~~

      刪除