2016年9月10日星期六

客家好棧 + 滿記甜品 @ 九龍灣 ( 10-SEP-2016 )

燒鵝拚盤


豆乾絲脆雞卷


沙薑自家雞


金湯原隻鮑魚盞


古法花尾躉


飄香荷葉飯


花姿牛蒡炒鳳片


野生竹燕冬茸羹


金沙涼瓜泡青菜


( 10-SEP-2016  SAT )

今朝 7 點 45 分起身   夜瞓又瞓得唔好   唉 ~

最衰唔夠瞓無胃口啦   唔係嘅話可以食麵餐   但食唔哂真係好鬼嘥   所以最後食熱狗   酸酸咪咪比較開胃啲呢 ~


菇場唔忙   諗住上網啦   點知老闆同西瓜佢地喺隔離房開會   咁唔敢上網啦   不過咁都好   可以清番一啲成日唔想清嘅嘢   哈哈 ~

無啦啦又落好大雨   放工都仲落緊   好在番屋企啫 ~

抖到 2 點幾就落去食下午茶   番到屋企仍然抖下 ~   




家姐話佢今朝去果欄買咗好多生果   估唔到佢真係買咗咁多囉   不過我話每樣 2 個夠喇   依家無心情食嘢呀       


里奧大人之後就同佢啲家姐開家庭會議   鬼鬼祟祟圍威喂咁傾   我最憎係咁   如果唔關我事都無問題   但如果對我有影響嘅話   點可能咁自私圍威喂傾喎 ~

6 點去食飯   真係唔駛旨意我會傾人偈   咁鍾意圍威喂   好心咪叫我食飯啦   反正做唔做節   對我都無所謂 ~

食完飯就去舖頭幫手   10 點幾搞掂   之後又同 2 個姑奶去滿記食糖水   我無問題啦   都係番屋企條路   佢哋先搞笑   明明喺度走   依家又番番嚟 ~



食到 11 點幾   番到屋企即沖涼喇   不過心情唔好   差唔多 1 點先瞓 ~  

沒有留言:

發佈留言