2016年9月8日星期四

Saizeriya @ 九龍灣 ( 8-SEP-2016 )

水牛芝士伴蕃茄


中華海草


黑椒雞肉比薩


香焗白汁雞肉菠菜


蕃茄煙肉意大利粉


( 8-SEP-2016  THU )

尋晚瞓得完全勁差   真係慘   好在起身之後又唔係話好眼瞓囉 ~

又無啦啦好想食蛋治   我次次食蛋治   家姐同阿 mi 都覺得好奇怪   因為我本身係唔鍾意食蛋治   覺得好滯嘛   但依家覺得蛋治幾好味   可能有牛油呀   哈哈 ~


菇場忙呀   不過咁都好   時間快過 ~

Lunch Time 未餓   本來諗住食尋晚食剩嘅餐包   但菇場真係好鬼凍囉   所以 1 點真係頂唔順   要叮個超米   想暖下個身   但叮完就好鬼唔想食   最後由好熱變到凍哂先食   唉 ~

繼續忙啦   里奧大人 4 點有嘢整   所以我今晚都唔煮飯   我話請佢食飯   預祝聽日結婚週年   之後佢話做咩呢排咁豪   成日請佢食嘢   又咩都比番錢佢   真係煩啦   對佢好啲都唔得 ~

放工即走   番上屋企放低嘢又出去攞位喇 ~

里奧大人差唔多 6 點半先到   咁叫佢即刻睇食咩喇   我好餓呀   同埋今晚我居然想食羊鞍   但我又驚燥得滯   之後里奧大人都話估我唔到會食羊呀   我覺得自己真係內分泌陰陽失調定喇   哈哈 ~   

食到好鬼飽呀   但里奧大人話想食甜嘢   咁去食雪糕啦   食咗幾啖又話不如番上屋企食   個背囊好重喎   真係比佢激死   一早話買番屋企食咪得囉 ~


咁我食咗 2 啖之嘛   咁佢就繼續食   我就諗住擺番好哂啲嘢再食幾啖   點知佢已經食哂   平時食菜又唔見咁快   哈哈 ~

無啦啦個人好攰   咁即沖熱水涼啦   之後又胃酸倒流喎   痛到背脊都好痛   叫里奧大人幫我 Dup 幾嘢   Gur 咗啖氣又好似好啲   不過之後都仍然唔舒服 ~

我呢排都主打睇 "梅長蘇"   但會再睇多一次   因為好多時都係睇睇下瞓着咗   之後里奧大人好驚咁話 "我唔會再陪妳睇第 2 次㗎下"   哈哈   我話由始至終都無諗住叫佢陪囉 ~

咁我次次好唔舒服   就會問里奧大人   如果我死咗你會點 ?!   我話我死咗都唔會比你有好日子過   佢覺得我非常之毒㗎   呵呵   之後佢話 "聽日要幫我再加大保額   但次次加大都用唔到   激死"   佢講到幾咁順口呀   哈哈 ~

今晚有啲攰   11 點都入房瞓喇   咁里奧大人入咗房睇聖經   之後我入房啦   我拎埋自己張被上床   咁一上床就好順手咁揭開里奧大人張被   咁里奧大人笑咗出來   我知道有古怪啦   點知我一瞓上床   諗住蓋佢張被   一見就見到阿 Bob 呀   勁開心呢 ~

多謝完里奧大人之後   就聞下阿 Bob 有無味   哈哈   聞哂全身同眼鏡   我真係好驚有味嘛   之後里奧大人見我聞完又聞   話駛唔駛聞咁耐呀   哈哈 ~

咁佢話之前已經喺淘寶買咗   不過收埋喺另一個背囊   我話無理由唔知㗎喎   因為我間唔中都會開佢啲背囊   睇下佢夠唔夠紙巾家嘛   之後佢勁串話唔知幾出奇呀 ?!   間屋咁亂 ~

又話佢咩都無   真係好慘   我話頭先咪請咗佢食飯囉   同埋我頭先比咗張靚 Number 嘅一百蚊比佢㗎   唔係叫做咩都無囉 ~

其實我無諗過佢會記得結婚週年嘅日子㗎   所以我好開心呢 ~


2 則留言:

  1. 笨LUN笠..哈哈哈哈! 你睇小奧真係好鍚你
    都會花心思去比驚喜等你開心ma
    阿喂就唔會啦~依家我叫佢唔好再買野
    要買就買比我啦~佢竟然問點解? 正衰佬

    回覆刪除
    回覆
    1. 四點笠 襯依家等緊嘢 又覆下妳先~
      小奧唔激我嘅話 絕對係一個細心男人
      一食魚就會第一時間夾面豬DUN比我 唔理咩魚都係~

      呀喂可能唔慣妳咁呀 妳突然咁樣 佢接受唔到 哈哈~
      我叫小奧買嘢比我 佢只係話"妳已經好多"
      都唔明白 買就買啦 講咁多
      如果佢叫我買嘢比佢 我會即買
      講得出口一定係鍾意 係咪先?! 行動最實際嘛~

      刪除