2016年9月17日星期六

台灣美食 @ 旺角 ( 17-SEP-2016 )

香酥雞球肉燥飯 + 椰香奶茶 - OK 啦   最搞笑里奧大人見我有珍珠   問我好唔好食 ?!   我話好食呀   佢即刻想話改椰香珍珠   我話唔好喇   小食多滋味呢   


雞球墨魚餅 + 珍珠奶茶 - 其實我仲未餓   所以叫呢啲小食算喇   估唔到份量都多   食剩 3 件雞   


( 17-SEP-2016  SAT )

今朝瞓到 12 點呀   不過中途去咗 2 次廁所   如果一覺瞓到 12 點就勁正喇 ~

刷牙洗面食早餐   食完都 1 點   我同里奧大人講話陣唔好預我食下午茶   我真係食唔落呢 ~


尋晚一番屋企見到小強喺枱   但打佢唔死   所以今日一定用消毒藥水抹枱   順便做下清潔   執下嘢咁   掉咗好多鞋盒呀   仲比我發現隻小小強   我用紙巾練死佢   里奧大人反而問我做咩唔用 Bio Kill 噴死佢   我話唔好嘥嘛   反正知隻死嘢都唔會有生存嘅機會   哈哈 ~

搞掂哂都 3 點幾   沖埋涼抖陣   4 點幾出旺角行下 ~

坐小巴出旺角   去到八珍買咗 $20 齋雞粒同 2 包有機黑豆   之後再行下花園街   睇下有無摺摺板   不過都係無   咁唯有淘寶啦 ~


黑豆   $25/包都抵


機樓 8 點半關門   我地 5 點半左右去食嘢喇   估唔到仲係下午茶時間 ~

食完行陣聯合廣場都 7 點   再去機樓拎個八寶鍋就番屋企 lu ~

坐小巴番九龍灣   今日都幾攰   所以都唔熨衫住喇   沖涼休息算喇 ~

里奧大人 9 點幾同姑奶去滿記   我就睇下電視打下機   又差唔多 12 點幾先瞓呀 ~

4 則留言:

  1. 三笠..依日瞓到12點好正呀
    雖然起過2次身~但翻瞓到先係重點囉
    我驚左好難瞓得返架~衰!
    係喎..成日都唔記得問你~依家強記情況如何?
    無聽你講..應該無啦?! 吓? WHY咁多鞋盒架?
    一個報紙/雜誌..一個鞋盒/紙皮類最惹強記架

    回覆刪除
    回覆
    1. (2)笠..有機黑豆抵呀
      我買果包得500G咋~下次我去街市街睇下
      =果間中藥房..有無~順便睇下有無其他野賣
      我都好耐無食台灣野~其實都LIKE架
      不過湯麵類唔食得~多數牛肉湯底
      肉燥飯..炸雞好味呀~講講下有D餓添(衰)

      刪除
    2. 又係我呀 三笠演義~~~~~~
      真係呀 翻瞓到先係重點
      如果瞓唔到就起身架喇 咁夾硬瞓會頭痛架~
      依家屋企無強記呀 但未開廚柜睇有無強屎呀 哈哈~
      哈哈 果然係兩公婆 呀喂又係話報紙係最惹強架~
      鞋柜放滿鞋無位嘛 咪放入難盒囉 但依家掉哂d鞋盒lu~~~~

      刪除
    3. (2)笠~我就係覺得黑豆抵先買2包咋
      因為我去點點綠睇咗 1包要$5x架
      我覺得好貴 好在無買住咋 唔係激死我 哈哈~
      如果下次我去開mk 我幫妳買都可以 到時再搵妳~~~~
      我都鍾意去中藥房買嘢 感到乾淨d咁~
      台灣嘢都ok 我最鍾意都係食鹽酥菇架 到我講起都想食喇 衰~~~~
      台灣出名牛肉麵嘛 無計啦~~

      刪除