2016年9月23日星期五

燻蹄 (外賣) ( 23-SEP-2016 )



( 23-SEP-2016  FRI )

又 9 月尾喇   啲時間過得勁快   咁都好   好想快啲過哂 2016 年呀 ~

早餐食腿蛋治   食完就嘆報紙   我鍾意朝早睇報紙㗎   因為對眼清啲咁呢   次次放工番屋企睇報紙   對眼濛查查咁   都唔知係咪老花 ~


菇場仍然超級勁忙呀   不過心情唔好   做錯好多嘢添   好在最後再 Double Check 改番啱咋   之後咩都唔諗喇   專心工作 ~

今朝媽咪工人 Whatsapp 同我講   話多謝我比佢啲褸   之後話尋晚發夢見到媽咪   話媽咪叫咗佢一聲   同埋同佢講有件褸   真係好神奇呀 ~  

Lunch 食酸辣米線   我覺得食酸辣米線會開心啲咁㗎 ~


又繼續忙喇   起碼忙埋聽日先搞掂呢 ~

放工去媽咪屋企拎嘢   之後再去買燻蹄就番屋企喇   勁攰 ~


呢度係 $50 當參   買咗咁多次都無問我要唔要切片   等我次次都要慢慢剪


同家姐 Share 就最好   太大包食唔哂   但放得耐又腍   呢下最煩囉


抖咗陣就抹櫃   里奧大人 7 點放工   咁今晚只係煮米粉比佢食   所以我又可以抖下   呵呵 ~

食埋洗埋就沖涼   里奧大人就去徑步 ~     

睇下電視打下機   10 點半里奧大人同姑奶去滿記傾密偈   唔好成日諗住自把自為   以為好掂   有時真係好多謝佢哋   比我咁輕易就睇到人性最醜惡嘅一面呢 ~

今晚睇埋 viu TV   講靈界嘢   以前就好驚   依家唔驚 lu   反而想更加知多啲咁 ~

里奧大人睇劇   我差唔多 12 點都自己瞓先喇   聽朝要早起身呢 ~

2 則留言:

  1. 最後兩笠..哈哈! 好似講緊肚臍餅咁
    呀...上星期去左另一間食米線~正呀
    所以睇到你依碗又想食啦~吞左下口水
    話時話~依家又10月中啦..好似HEA下又過左一半
    時間真係唔見用~等我得閒都上網追返D靈異故事先

    回覆刪除
    回覆
    1. 三角朱古笠午大安呀 哈哈~
      終於搵到好味道米線喇?! 下次一齊去食呀下~~~~
      酸辣嘢真係好開胃 我依家一路打一路吞緊口水 哈哈~
      係啦 話咁快就已經10月中
      希望快D過咗我最唔開心嘅2016年啦~~~~
      無啦啦做咩追返D靈異故事呀?! 想嚇我呀?!
      我唔驚架 放馬過來 哈哈~~~~

      刪除