2016年9月16日星期五

打邊爐 @ MIMI 屋企 ( 16-SEP-2016 )

開餐咯 


鬼馬油炸鬼 - 好味道呀   阿 mi 話可以兩食   不過我齋食   脆卜卜仲好味   呵呵     


桶蠔 - 開嗰陣都有蠔味   不過口感就好粉囉    


龍躉 - 呢度 $80   魚佬話無哂腩   不過阿喂想買魚   所以照買   阿 mi 一食落口就話: 好 "鞋" 呀   係妳最鍾意嘅口感呀   呵呵   我真係鍾意食 "鞋" 魚㗎   唔係講笑呢  


蝦滑 - 睇住阿 mi 整到成個雪糕球咁   但最搞笑我明明仲見到有啲喺個盒度   心諗係咪特登留番整啲咩裝飾   不過見佢整到最後都唔知咁   咁我同佢講啦   原來佢話睇唔到


鮑魚 - 好彈牙呀 


象拔蚪一樣係咁彈牙   因為阿喂負責灼熟   講明 20 秒就要撈上來


豚肉 - 每人好似食咗 2 塊咋   真係好飽食唔落   所以堅持唔買雞係啱嘅 


菜心 / 蓮藕 / 唐芹


炸魚皮 - 阿喂話特登買比我㗎   之後佢都會加句   佢其實都好鍾意食   哈哈     


炸芋片 - 好味呀   我望到阿 mi 一放入口就話 : umm 好味呀   真係話時話   佢猛咁夾嘢比我哋   我掛住食   真係好少望到佢食咗啲咩咁


椰子湯底 - 個湯好甜呀   勁好味道   所以飲咗幾碗   唔飽就有鬼   哈哈


椰汁芋頭西米露 - 凍食好味道呀   所以話打邊爐唔好買咁多料   留肚食糖水好過   呵呵


無諗過芋頭粒口感係煙煙韌韌   勁似芋圓咁㗎   勁正   最衰講緊鬼故   嚇鬼到唔記得 "北" 多啲芋頭   哈哈


( 16-SEP-2016  FRI )

今朝 10 點鐘自然醒呀   即刻刷牙落樓食早餐呢 ~


就咁 Share 食都幾飽


食完早餐就番上屋企沖涼   約咗阿 mi 喂 12 點半左右喺飯堂等   不過我哋 11 點幾出發去荃灣喇 ~

去到係 12 點左右   所以去旅行社睇下資料   之後阿 mi 話準備去飯堂   咁我哋都即去飯堂喇 ~

無諗過飯堂咁多人   好在真係到咗先咋   又係坐番嗰個卡位   已經第 3 次坐果度喇   其中 2 次仲要係同阿 mi 喂一齊添   搞嘢 ~

一齊睇下有咩好食   但我知今晚一定又食餐飽   所以我話 2 個餐 Share 食最好   之後阿 mi 又話整咗麻辣豬手比我拎番屋企   實在太有我心喇   阿 mi 同冰冰同家姐一樣   次次一聽我話鍾意食就會又買又整   所以我好驚同佢哋講我鍾意食啲咩   但我真係鍾意食嘅話   又實會同佢哋講家嘛   因為大家鍾意食   到我又可以買黎比佢哋一齊 Share 食   但依家阿 mi 又係咁   真係頭痕   哈哈 ~

鴨肉湯金邊粉 - 依家 Load 相先知   我只夾咗金邊粉咋   無食到鴨肉呀原來   因為我已經諗咗好耐   真係無印象鴨肉係咩嘢口感同味道   哈哈


我諗住食闊身河粉   不過老闆話係新鮮金邊粉仲好食   果然無介紹錯呀下   真係好滑呢 


無骨海南雞飯 - 我主打係個汁   真係好鬼正   


泰式鳳爪沙律 - 咁啱阿喂都想食鳳爪   咁就叫喇   因為里奧大人唔食呢啲   我自己一個人又食唔哂呢 


炸蝦餅併春卷 - 香口嘢最愛   里奧大人今朝已經話要飲芒果沙冰   佢真係好鍾意飲   好少見佢一早講定中午飲啲咩呢   哈哈        


阿喂月尾生日   所以我想喺佢哋去旅行前   Cheap Cheap 哋請佢食餐飯仔   等佢番嚟之後   我再請佢食好啲   哈哈 ~

食完一齊去街市買魚   阿喂本來想買雞   我哋話唔好   驚食唔哂   本來連魚都唔想買㗎   因為真係驚好飽   但阿喂鍾意食魚   強調話每人唔係食好多   咁就得喇   因為上次食到好飽呀   唔想格硬食   同埋佢哋又去旅行   真係一定要清哂所有嘢囉 ~ 


我覺得呢張相勁有旅行 Feel 呀   


買完就坐小巴去阿 mi 屋企   一入屋就勁想灘喺梳化   呵呵 ~

阿 mi 搞笑   話要換褲先   唔係我又會話佢   其實我次次去家姐屋企   又係叫佢快啲換褲先啦   因為佢哋着老牛   真係睇見都熱呀   哈哈 ~

今年收到好多月餅呀   我都拎啲比阿 mi 佢哋食   無辦法   我依定當佢親人   食唔哂會叫佢幫手食   哈哈哈哈 ~


人參果唔夠熟呀   激死我


之後一齊傾偈   又食生果食薯片飲果汁   阿 mi 仲話食月餅   我話咪呀   一陣食唔落嘢就慘   我雖然肥   但依家真係無以前咁有食力㗎喇 ~

4 個人食下傾下   啲時間都過得好快   咁大家都想 6 點食嘢   咁我陪阿 mi 整嘢   佢哋兩個男人就好浪漫咁相對望傾偈 ~

阿 mi 又話我臉色唔好   話個咀唇紫色呀   個幾鐘之後話好啲   個咀唇係白色   笑死我啦   臉青唇白呀   仲以為話我咀唇好咗少少添   不過無辦法   我呢星期心情好差   瞓得唔係咁好   有時仲暈暈哋添呀 ~


里奧大人入廚房睇下有咩嘢食   佢第一句話咁多 ?!   所以要影相留念   哈哈


最鍾意睇阿 mi 煮嘢   因為佢會順便教埋我點煮   哈哈   不過佢煮嘢好有條理   我就唔係   所以煮嘢時間實比佢地耐囉 ~

食到咁上下   阿 mi 又煎芋頭   咁我一定會陪佢   唔想佢一個人又煮又洗   我哋好似大爺咁等食 ~

今晚飲咗半支啤酒   真係有啲眼瞓咁㗎   下次都係唔飲   同埋好在阿 mi 會入廚房煮下嘢   咁又企下傾下   又精神番啲   哈哈 ~

嘩   一路食一路傾   之後又食糖水   所以真係次次喺阿 mi 屋企食飯   真係飽到上心口 ~

今晚堅喇   講鬼故   全部真人真事呀   嚇鬼死啦大佬   所以我話我要登大對眼   要有殺氣呀   哈哈哈哈 ~

差唔多 12 點走喇   打的番屋企   16 分鐘番到九龍灣   真係算好快 ~

沖埋涼   抖多陣   1 點幾即瞓喇 ~

6 則留言:

  1. 三笠..繼續係我呀!
    睇依篇好似返左當日咁呀~依日你都好瞓
    可以瞓到10點好唔錯~不過面色真係好差
    係我見你咁多次~最差既一次呀..快D調理好身體
    自己身體要自己照顧得好好~先係對自己好架
    其實都驚你個X..唔知又有無大到~可能飲食要再檢點D

    回覆刪除
    回覆
    1. (2)笠..依日好開心呀~都算早可以見面
      LUNCH真係多謝晒你地呀~唔好話CHEAP CHEAP地啦
      依份心意已經非常窩心呢~係啦..午餐真係唔好叫咁多
      好驚夜晚食唔晒~依晚份量都OK呀
      好在豬肉留得~同埋好在無買雞..真係食唔晒架
      HEY..豬手知你like先整~又唔係用好多時間
      鐘意食就OK~整完全唔麻煩架

      刪除
    2. (3)笠..依晚講鬼故都起雞皮架
      你記呂記得係小奧問先..屋企有無鬼?
      哈哈.跟住就係咁~係咁起雞皮~都好驚架
      依晚見小奧宦攰呀~係咁捽眼..好在返去好快
      多謝你地D零食,生果,月餅呀~下次真係咩都唔好買啦 33
      (部隊鍋..COMING SOON~哈哈哈哈哈哈)

      刪除
    3. 三魂唔見七笠 大佬 真係改名改到頭痛呀 哈哈~
      瞓到10點真係好唔錯呀 最緊要自然醒~~~~
      係啦 妳呢日講咗幾次話我面色好差 我又覺同平時無咩分別咁喎~
      即係其實平時都唔係好 哈哈~
      我個x實大啦 日日咁嘅情緒 真係多得班賤人唔少~~~~

      刪除
    4. (2)笠~~我都覺得今次算早見面呀
      同埋我地樣樣快手快腳咁 妳覺唔覺呀?! 哈哈~
      客咩氣呀 生日飯仔來 正式果餐 可能要11月先請到呀 唔好意思~~~~
      諗到上次夜晚食到咁飽 所以乞次中午一定唔可以食咁多
      啱啱夠就最好 寧願夜晚早D食好過~
      呢晚份量OK呀 最緊要食剩嘅可以留得呢~
      如果買咗雞 我估要CUT咗個炸芋片
      無理由唔食埋D雞肉家嘛 咁嘥 係咪先?!
      豬手 即諗起呀喂話我啦 係都要串我先安樂 哈哈~
      今餐又食又拎 真係好多謝妳地呀~~~~

      刪除
    5. (3)笠~~係啦 問妳屋企有無鬼喎 我真係勁驚妳話有啦 嘩~~~~~~~~~
      真係明明眼瞓都比佢嚇到醒一醒 我去廁所真係驚驚地架 衰~~~~
      如果無啦啦突然feel到寒 我會即走 哈哈~
      嘩 我多謝妳就真啦 幫我清嘢食~~~~
      yeah 勁期待部隊鍋呀 記得買呀喂最鍾意食嘅腸仔同火腿啊~~~~~~~~~~~~

      刪除