2016年9月13日星期二

豚肉炒油麵 + 鮑魚唐生菜 ( 13-SEP-2016 )




( 13-SEP-2016  TUE )

今朝里奧大人上大陸   鬧鐘一響完   我都即刻瞓得番   正呀 ~

7 點 50 分起身   快快手沖涼就可以出門口 lu ~

早餐食腿蛋治   我覺得蛋治唔烘係好食啲   不過最緊要係啲麵包夠新鮮   唔係一樣係唔好食呢   哈哈 ~

我依家先知原來有 2 塊火腿   唔怪得次次食腿蛋治都咁飽啦 


菇場忙呀   今日都應該會忙足一日 ~

今日有 Lunch Box   本來諗住食完出去行   點知食完都已經 1 點   呢個時間等 Lift 等好耐   所以都係唔出去喇 ~

仍然忙呀   好在 4 點幾搞掂 ~

尋晚買定呢 2 日嘅菜   今晚放工直接番屋企   爽 ~

6 點幾都預備煮嘢   煮埋洗埋都 7 點 45 分   咁沖埋涼就自己食先 lu ~   

是日晚餐 - 豚肉炒油麵 + 鮑魚唐生菜  

豚肉炒油麵 - 炒埋一大碟   聽日又有 Lunch Box 喇 ~   

鮑魚唐生菜 - 好嘢   又清埋罐鮑魚   依家真係清得就清   因為好多嘢已經擺咗好耐   哈哈 ~

里奧大人 8 點幾先番到屋企   等佢食埋   幫佢洗埋碗都已經 9 點幾   喺屋企嘅時間真係過得特別快咁 ~   

搞掂哂就休息   睇陣電視   11 點都瞓喇   唔知呢排係咪熱氣   瞓極都好攰咁 ~

2 則留言:

  1. 油麵笠..唔係話你油面呀吓! 哈哈哈哈
    係呀~!早排我都瞓得唔好..但個人好攰
    所以都要煲清肝飲品~飲完又真係好好多囉
    見你都有煲呀~係咪毒得滯..所以清唔晒呀(嘩哈)
    依日個油麵都正~最衰我食唔到油麵啦
    話時話..真係好難想像你home有幾多存貨! 由其食物(奸笑)

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩哈哈哈哈哈哈哈哈
      睇到油麵笠 我差d噴麥皮出來呀 笑死我啦 衰~~~~
      其實我真係無諗過妳會瞓得唔好架 不過妳話轉季妳都會瞓得唔好
      但妳可以補眠嘛 都爽啦 哈哈~
      我都記得妳成日煲清肝熱飲品 飲完好好多咁
      所以尋日即飛去買雞骨草 真係執錢都無咁快呀 哈哈~
      我煲清熱飲品 基本上我唔敢飲架 驚涼得滯會暈
      但今次feel到真係好毒 所以我都飲埋一份啦 嘩哈哈~
      我鍾意煮油麵 因為兜兩兜搞掂
      但好肥架 唔會成日食 下次會試中式炒意粉~
      笠 我依家清咗之後係唔入貨住架 以前就係咪都買定先囉~
      呵..我得閒影d罐頭妳睇丫~~但妳要等我 哈哈~

      刪除