2016年9月14日星期三

蜜糖焗雞膇 + 鹹蛋冬菇淡菜節瓜湯 ( 14-SEP-2016 )




( 14-SEP-2016  WED )

尋晚瞓得唔錯   感恩感恩   希望之後都係咁啦 ~

早餐諗住食菠蘿油   點知無   咁就食雞腿包啦   不過原來都好油下   哈哈 ~


菇場忙下停下   但其實我仲要 Pack File   但 Pack 完就周身骨痛   所以遲啲先   呢排身體狀況唔太好   等我精神番啲先再 Pack ~

Lunch Time 又食炒油麵   食咗 2 餐   覺得好滯咁 ~

估唔到中午可以 Hea 過   咁就好喇   可以 FB 傾下偈   呵呵 ~

放工即番屋企喇   預備好哂啲嘢就熨 2 機衫   攰到呢 ~

里奧大人 7 點 15 分先放工   好在今晚夠簡單   唔駛咁急急趕趕咁煮 ~

是日懶餐 - 蜜糖焗雞膇 + 鹹蛋冬菇淡菜節瓜湯

蜜糖焗雞膇 - 本來想蠔油燜雞膇一鑊熟   不過我又突然間想食焗雞膇   口感無咁 "立" 咁 ~  

鹹蛋冬菇淡菜節瓜湯 - 好味呀   下次再大量入淡菜同冬菇   又可以有湯飲   又可以食湯渣   今晚就咁食雞膇同飲湯都夠哂飽 ~

搞掂哂就沖涼   食埋生果   之後就休息喇 ~


我好鍾意食新鮮無花果㗎   有時喺一田見到一 Pack 都想買   但見親都唔靚仔囉


真係唔知係咪熱氣   個人好攰   10 點半左右都入房瞓先喇 ~

2 則留言:

  1. 三圍養眼笠...哈哈哈哈! 好野黎架
    咪次次話我講衰野~YEAH..記得依餐
    原本1餸分成2餸..正呀~焗雞..乜都好食呀
    雞膇/雞翼/全雞~你覺唔覺好香口
    個湯有冬菇又係正~我太愛冬菇啦! 煮湯特別香
    個無花果好靚呀~食多D都有益..又可以消炎

    回覆刪除
    回覆
    1. 蝦路 五步登天笠 呢笠勁嘢來架 哈哈哈哈哈~
      妳都知妳次次講衰嘢呀呢 哈~
      好記性喎笠 突然間想飲湯多過燜節瓜 所以即轉 係咪好勁呀?!
      係呀 焗雞真係好鬼正 就咁加蜜糖焗已經好好食 又方便先好嘛 哈哈~
      我其實都鍾意食冬菇 但驚太濕
      同埋我有次食完大花菇 個胃勁唔舒服呀 所以唔敢再食lu~
      無花果正呀 家姐喺果欄買架
      我喺一田同Piago睇都唔靚 唔係可以買來食 唉~~~~

      刪除