2016年9月7日星期三

大家樂 @ 九龍灣 ( 7-SEP-2016 )

其實我最想食支脆薯圈   以為口感似喺台灣食嗰啲   點知原來係厚身囉   又唔脆   雞扒又乾到死   超級難食   最慘食完之後   成個口係苦呀  



( 7-SEP-2016  WED )

今朝里奧大人上大陸   佢出門口之後   我都瞓得唔係咁好   瞓到 7 點 45 分先起身 ~

慢慢行去搭車   仲越行越餓咁   真係差啲暈咁滯   哈哈 ~

早餐食奄列餐   其實唔想食個奶油豬   不過唔想留番做 Lunch   索哂啲奶油   個包係超級甜   好鬼難頂   咁唯有食埋去啦 ~


菇場仍然忙呀   所以話咁快又 Lunch Time   我居然餓添呀   所以食杯麵   勁頹咁   哈哈 ~


好喇   又忙下停下   好快又放工   呵呵 ~

里奧大人要 8 點先番到九龍灣   咁等埋佢先食飯   但其實番到屋企又餓   今日唔知點解好快餓咁   咁開包薯條食啦   之後食咗幾條又唔想食 ~



睇下電視   打下機   里奧大人 8 點左右都到九龍灣   咁我都落大家樂 lu ~

食完即番屋企   抖陣就沖涼 ~


叫里奧大人幫我喺淘寶買㗎   1 Pack 只係 RMB2 咋   如果買夠 RMB50 就免運費   否則要比 RMB8 運費   咁真係買唔到 $50 咁多   所以最後都比運費   哈哈


之前喺萬寧買㗎   大出位價只係 $154/盒   真係好抵


11 點幾要瞓喇   但其實唔眼瞓   慘 ~

沒有留言:

發佈留言