2016年9月2日星期五

陸陸雞煲火鍋 @ 旺角 ( 2-SEP-2016 ) + ( 3-SEP-2016 ) + ( 4-SEP-2016 )

陸陸雞煲例牌 (小辣) $148 - 上次同阿 mi 食過   大家都覺得只係雞煲最好味   其他食物唔掂


頂級美國肥牛 (例) $98 - 衰糟糟   係都要叫   但食咗 4 塊就話唔食   即係要我食啦   因為依家家姐又唔食牛嘛        


西班牙黑毛豚肉腩片 ($108) - OK 啦   定係食咗濃味雞煲呢 ?!  


手打蝦滑 ($70) - 完全唔掂


新鮮脆鯇件 ($60) - 好腥又有細骨


陸陸自家炸響鈴 ($44) - 有陣唔知咩味咁       


炸魚皮 ($40) - 硬崩崩又無味   衰過我喺街市買嚟食嗰啲  


陸陸鮮菜籃 ($72) - 食剩哂啲菜   我叫家姐拎走啦   成餐飯真係咩都食剩一半   好唔鍾意囉   


食完雞煲就打邊爐   我哋要辣湯   不過都係無味囉   其實見到成個煲係油   嗰下唔係咁想打邊爐   因為好似樣樣嘢都索哂啲油咁   哈哈   



青檸梳打 ($48/支) - 衰糟飲剩 1/3   之前都話 Share 啦   死都唔滯   


芒果冰 ($54/2 杯) / 6 Luck (Strawberry/Cherry Tomato/ Orange) ($54/2杯) - 呢兩杯飲品完全無味


免費嘅雪糕糯米糍  


( 2-SEP-2016  FRI )

今朝等咗 20 分鐘先有車   食埋早餐   終於遲到喇 ~



菇場忙下停下   好快又過半日 ~

Lunch Time 未餓   咁出去行下啦   去萬寧買咗 4 盒 Olay 新生護膚霜   今日大出位價 $154/盒咋   反正都要買   一次過買好過 ~

買完都 1 點半   即飛番菇場喇 ~

菇場都係忙下停下   3 點幾先食埋個菠蘿叉燒包   其實唔餓   不過唔想留番聽日食 ~

今晚約咗家姐同糟糟去旺角食雞煲   所以搭地鐵 lu   大家都差唔多 6 點 15 分左右到   咁去咗睇車套先   之後再去食店   以為係同阿 mi 食開嗰間   估唔到係白布街間分店   因為係糟糟比資料我嘛   我以為得一間㗎咋   好在行多 2 條街就係咋   唔係就慘 ~

我哋上樓上   我哋坐個位都好正   因為佢比多咗 2 個位我哋放袋 ~   

限時 2 個鐘   所以一坐低   Waitress 就即刻叫我哋落咗雞煲先   真係比佢搞到精神緊張 ~

咁睇食咩啦   糟糟咩都話要食   但樣樣食啲就唔食   大佬   我依家食力唔同以前   同妳清嘢真係好辛苦   哈哈   但無理由嘥哂家嘛   佢咁叫法   真係好似啲人食自助餐   起勢夾夾夾之後唔食咁囉   我唔想話佢   費事一陣又話我孤寒   但咁食法   真係唔好囉 ~

唉   落完 Order 諗住傾偈啦   點知隔離枱嘅 4 個女仔嘈到死   完全係劈大喉嚨講嘢   佢哋走咗之後真係當堂靜哂   但之後就到糟糟後面隔離班人好嘈啦   個男仔仲間唔中大力 Dup 地   咁我哋即刻望住佢啦   大佬   佢 Dup 到好似有嘢跌落嚟咁呀   連佢班朋友都望住佢   之後無耐又 Dup   我哋頂唔順再望住佢   係好不耐煩咁望住佢   傾偈就傾偈啦   Dup 乜嘢地呀   喺度食飯   真係嘈過酒樓   所以成餐飯都好似比聲音包圍中咁   好煩 ~ 

呢間嘅邊爐料真係完全完全唔得   所以應該唔會再黎㗎喇   食完又成身雞煲味   慘 ~

糟糟坐火車   我同家姐一齊坐巴士   之後佢喺九龍城轉車 ~

里奧大人話估唔到我咁早番到屋企   我話飽到食唔落糖水   唔係無咁早番㗎 ~

佢要幫我淘嘢嘛   佢話諗住淘完之後有啲私人時間   點知淘咗好耐   我又咁早番   搞到佢連啲啲 私人時間都無   哈哈   正衰公 ~   

沖埋涼就休息   個肚唔知點解扯住痛   所以 11 點幾都瞓喇 ~

  
( 3-SEP-2016  SAT )

唉   尋晚個肚已經扯住痛   以為尿道炎   但之後好似每月一到咁 ~

咁之後打咗番菇場請病假就繼續再瞓   雖然驚   但又好眼瞓 ~

瞓到 10 點半起身   之後即去睇醫生   Check 咗之後話係每月一到   但佢講到好嚴重咁   所以同里奧大人食埋早餐   再去相熟嘅醫生再睇   佢話我係每月一到亂咗   最緊要唔好每個月係咁就得   如果咁就要睇婦科喇   聽完佢講   我個心定好多   但睇完醫生有啲暈暈咃   好在里奧大人可以扶下我 ~



番到屋企沖涼休息   個肚有啲痛   但唔係平時每月一到嘅冤住痛   不過就只係想瞓瞓瞓囉 ~

激死我   今日本來係去家姐屋企打邊爐做節家嘛   點知無啦啦咁   唉 ~

我喺梳化瞓下醒下   家姐 6 點左右嚟屋企淘車套   佢都話我好似無咩嘢咁   哈哈 ~

家姐都醒   今朝 Whatsapp 我食咩   我無覆   佢都估我唔舒服   因為平時我一定覆佢呢 ~

淘有佢淘   我有我瞓   之後我差唔多 7 點都醒喇   咁啱家姐都搞掂   佢都番屋企 lu ~

咁里奧大人去買叉鴨飯   佢同埋家姐一齊出門口   佢話家姐去美心買 Cake   我話你一定無陪家姐啦   估唔到佢有陪   之後家姐話陪番佢買飯   里奧大人話唔駛啦   兜來兜去做乜鬼   早啲番屋企好過   哈哈 ~

我無胃口食呀   好在聞到叉鴨味都唔反胃   算好好㗎喇 ~

之後里奧大人同我講   話比咗 2 盒凍嘅柑香茶比家姐   因為雪櫃爆哂無位   真係好大膽啦   唔問我就比人   不過佢都知我實會比家姐嘅   其他人就唔敢亂比㗎   哈哈 ~

里奧大人成日話我大食   我覺得佢都唔野少囉   食完飯抖陣又食 Cake   之後無耐又食花生同飲啤酒   以前我真係咩都咬啲   呢幾個月都變咗無咁大胃口   真係唔想食就唔想食囉 ~



( 4-SEP-2016  SUN )

我瞓到 11 點幾先醒呀   里奧大人起身就去買包做早餐   咁我都出廳喇 ~

我睇琅瑘榜   里奧大人就熨 2 機衫   仲洗多 1 機衫   次次我唔舒服   佢都會幫手熨衫   如果佢幫手抹埋櫃拖埋地   執下間屋就更好   哈哈 ~

咁我都係瞓下醒下   之後見佢搞掂哂佢就睇書   抖陣就食個杯麵   食完就強調話 "我其實好細食架咋"   大佬   杯麵呀   都好飽㗎 ~       

6 點幾又話買豬柳蛋漢堡番屋企食   不過我完全食唔落嘢   最緊要佢自己想食就得喇 ~

8 點 沖埋涼   又瞓下醒下   又睇電視   最後成 12 點先瞓呀 ~ 

沒有留言:

發佈留言