2016年9月1日星期四

京都豬扒 + 臘腸炒西蘭花 ( 1-SEP-2016 )



( 1-SEP-2016  THU )

尋晚落咗場大雨   今朝涼番好多呢   舒服舒服 ~

早餐食腿治   煎咗嘅火腿真係好味啲   但其實我又唔係咁鍾意食火腿 ~


做埋個長命 Report 就搞掂   可以做下私人嘢 ~

Lunch Time 出去 7 仔買柑香茶   之前只得澳門有得飲咋   我覺得都幾好味道   估唔到依家香港有得買   所以買咗 9 盒   難得特價 $10/3 盒   以 375ml 嚟講算抵㗎喇 ~

買完就買酸辣米線番菇場食   已經 1 點喇   唔可以 Hea 食 lu ~


菇場無啦啦忙呀   一望個鐘已經 4 點幾   所以其實有時忙下都唔錯呢 ~

里奧大人 2 點去油麻地見客   佢見完客之後   我叫佢喺九龍灣地鐵站嘅 7 仔幫我買柑香茶   估唔到佢話油麻地間 7 仔有貨   買咗 6 盒比我   最搞笑係油麻地同菇場附近間 7 仔都問要唔要夠 1 箱   但我話 24 盒太多   始終唔係有益嘢嘛   我見佢原價都只係 $4.9/盒   咁第時可能會出 6 Pack 裝   咁到時再買都未遲   我唔想一次買咁多   買完又夾硬飲   唔 Enjoy 囉 ~


里奧大人 5 點番到屋企 lu   我放工都即走喇 ~

今晚煮埋 2 個公仔牌米粉   呢隻米粉真係超級勁難食   次次食完都反胃   好在依家清哂   其實唔記得買咩送嘅   比着以前真係即掉   依家就唔會㗎喇 ~   

7 點開飯   不過今晚早食完都唔敢徑步喇   個天好似想落雨咁 ~ 

是日晚餐 - 京都豬扒 + 臘腸炒西蘭花 

京都豬扒 - 喺 Taste 買 3 塊豬扒要 $28   街市 4 塊就係 $29   不過唔知點解我覺得街市嘅豬扒有陣味   但豬骨又唔覺有喎   今晚又清埋 2 個蕃茄   將佢切片   落鑊煮一陣再加埋茄汁豉油胡椒粉同糖一齊煮   估唔到最好味係個蕃茄   好甜呀   唔知係咪本身都已經甜呢   我覺得自己今次整得好好食   所以好開心呀 ~   

臘腸炒西蘭花 - 清埋最後一個西蘭花   咁加多條臘腸   當堂無咁單調   呵呵 ~

搞掂哂就飲埋碗桑寄生茶   其實今次煲得比較濃味   但估唔到里奧大人都接受到   咁都好   下次再煲過   桑寄生茶好有益㗎 ~

沖埋涼就休息喇   今晚好攰咁   我自己 11 點唔夠都入房瞓喇 ~

2 則留言:

  1. 兩笠墨..食咩呀今日?
    哈哈..YEAH!又多謝你既飲品呀~收好多禮物
    不過上面寫無果汁..果下真係幾嚇人(哈哈)
    個豬扒整得好正~個汁又係勁好送飯

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩笠墨個名好搞笑 嘩哈哈哈哈~
      四眼笠 今日食麥皮+雞尾包呀~~~
      真係唔好講笑 我上次睇完包裝有d咩成份
      我都嚇咗一跳 所以我飲哂之後就唔會買lu~
      諗諗下唔怪得咁平啦~~~~
      個豬扒汁堅正呀笠 今晚再整 哈哈~


      刪除