2016年9月11日星期日

東東雲吞出前一丁 + 粟米蛋花湯 ( 11-SEP-2016 )




( 11-SEP-2016  SUN )

今朝 8 點幾起咗身   之後開機洗衫再入房瞓   但瞓唔着 lu   估唔到個幾鐘都瞓唔番   咁出去晾衫算喇 ~

等埋里奧大人起身就落去食早餐   食完番屋企抖   不過我今日唔想番教會   叫里奧大人自己番 ~



咁啱家姐 12 點打嚟話想比生果我哋   咁又好喎   我又可以比袋衫比佢工人   我哋喺停車場交收   佢工人好搞笑   由泊車到落車係咁望住我   話我瘦咗同個樣好多嘢諗   我話瘦就一定唔係啦   唔肥已經偷笑   家姐話佢一見到我已經話我瘦咗   家姐叫佢自己同我講   呢個工人好得體㗎   唔會亂講嘢   同埋佢知我一講媽咪會喊   佢就唔會講   仲會話鬼媽咪工人   唔好再講   我覺得佢好搞笑 ~


番到屋企放低生果   里奧大人就打嚟話崇拜完畢   咁我哋要去 mega BOX 拎雪糕月餅   但今日好鬼熱   我坐小巴   里奧大人自己行去   我哋差唔多時間到   諗住食嘢   但我未餓囉   所以最後拎完就坐 Shuttle 番九龍灣 ~

之後我仲要去美心皇宮拎流心奶皇月餅   尋晚里奧大人姐夫又送咗盒東海堂月餅比我哋   一係無得食   一係有排都食唔完   始終月餅好漏嘛 ~

番到屋企就執下啲冬天褸   唔要就比家姐工人   咁唔浪費之餘   最緊要係佢哋唔駛特登用錢買褸   同埋我啲褸唔會係殘舊嘛   乾洗完先比佢哋   就算唔要嘅 Tee   都熨埋先再比佢哋   我接受唔到成啜菜咁比人囉   同埋同佢哋講   唔鍾意可以捐出去   最緊要唔好浪費呢 ~  

3 點幾先落去食下午茶   食完都番屋企喇   好鬼飽呀   所以熨衫當做運動 ~



成個冰格都放哂雪糕同月餅   所以要清咁啲嘢   本來想買燻蹄   但最後都係清埋包雲吞   佔嘅位置唔係多   但係清得就清啦   哈哈 ~

是日懶餐 - 東東雲吞出前一丁 + 粟米蛋花湯 

東東雲吞出前一丁 - 我仲好飽   所以 Share 食一個麵算喇 ~     

粟米蛋花湯 - 懶得買菜   又粟米湯啦 ~

心情唔好   洗埋碗就自己落去行陣   去三聯睇書   睇咗本書   話預期事實唔會改變   倒不如接受現實   好好享受另一個結果   咁我都知   但要睇下咩現實先得㗎 ~

睇咗半個鐘   越睇越凍喎   所以都係番屋企喇 ~

沖個熱水涼就抖喇   今晚差唔多 2 點先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言