2016年9月24日星期六

大家樂 @ 九龍灣 ( 24-SEP-2016 )

丹麥優質豚肉鍋 - 沙爹湯底



( 24-SEP-2016  SAT )

今朝 7 點 10 分起身喇   約咗家姐食早餐   好開心呢 ~

家姐 7 點 40 分左右到咗   食下傾下   話咁快又 8 點半喇   我送埋佢坐巴士先番工   感恩大家都好快有車   咁就唔駛遲到喇   哈哈 ~



菇場忙呀   其實星期六真係無 Mood 做嘢   但今次啲嘢好急   唔做唔得呢 ~

放工即走   里奧大人約咗大眼妹一家飲茶   因為月中星期已約好咗   點知里奧大人話佢自己約咗佢哋飲茶   問我去唔去 ?!   本來我話去㗎   之後諗諗下條氣唔順   最後都係唔去囉   都黐鬼線   之前約好係一齊飲家嘛   依家問我去唔去 ?!   不過其實我都唔想去嘅   太耐無見   唔知講咩好 ~

諗住去 Taste 用埋張 $50 Cash Coupon   點知比錢先知餘數要用里奧大人張南洋卡簽   麻鬼煩   好在買得唔多嘢咋   唔係就煩啦   其實我諗住自己擺番㗎   但 Cashier 叫我比番佢擺   咁仲好    呵呵 ~

3 點幾食埋半包薯片   再加 1 條粟米   真係夠哂飽 ~



又鹹又硬   我覺得食呢啲口感嘅薯片   會好飽肚咁呢   


里奧大人差唔多 5 點番到屋企   我話今晚想去大家樂打邊爐   但 6 點要落樓㗎喇   次次打邊爐就好快無位呢 ~

去到都要等陣呀   感恩等咗 5 分鐘就有位 ~

食完再去 Taste 買嘢   但真係好鬼飽   見到零食都想反胃   咁買 1664 啤酒啦   不過 Free 嘅 Tiger 啤又無貨   所以聽日再嚟   如果真係無就買其他嘢 ~

番到屋企抖陣就去徑步   徑咗 25 分鐘   好舒服呀   之後里奧大人話想食甜嘢   咁就啱喇   快快手手食埋啲雪糕月餅呢 ~

家姐之前比我哋㗎   仲比咗 6 個雪糕批   有排食 lu    


沖埋涼就休息喇   睇多陣電視   又係 11 點幾瞓 ~

沒有留言:

發佈留言