2016年9月12日星期一

煎鯖魚 + 雙丸炒油麵 + 西蘭花 ( 12-SEP-2016 )





( 12-SEP-2016  MON )

尋晚 2 點先瞓   今朝攰到真係唔想番工添 ~

早餐食芝腿治   越食越攰   哈哈哈哈 ~


做埋 Report 又忙下   又狂咬香口膠   應該可以頂到 Lunch Time ~

一到 Lunch Time 就幫里奧大人買麵包做早餐   咁我都順便買個菠蘿叉燒包做午餐   行行下開始有啲攰   所以即番菇場   一瞓就瞓咗半個鐘   呵呵 ~

瞓完精神好多喇   但已經 1 點 25 分   要即刻食個包喇 ~

無驚無險就放工   今晚去街市買定 4 日嘅瓜菜   咁基本上呢個星期唔駛去街市   爽呀 ~

里奧大人 7 點放工   我都即刻煮嘢喇 ~

是日晚餐 - 煎鯖魚 + 雙丸炒油麵 + 西蘭花 

煎鯖魚 - 用叉燒醬醃一陣   甜甜哋幾妹味   今次唔焗改為煎   我覺得好味過焗喎   無咁乾   同埋今次都厚肉   一啖咬落去   真係食得好過癮   因為出街食鯖魚都唔平呢 ~   

雙丸炒油麵 - 買 $15 油麵   咁可以煮兩餐   又順便清埋啲墨魚丸同龍蝦丸   呵呵 ~

西蘭花 - 2 棵要 $11   超市好似 $10 有 3 棵   不過街市就大棵啲   反而我覺得街市嘅西蘭花有西蘭花味   超市係無味咁架   今晚蘸辣椒 + 豉油一齊食   咁唔駛咁寡呢 ~

洗埋碗都成 9 點幾   即沖涼喇   之後食百福豆腐花   係前晚喺客家好棧嘅甜品   佢哋唔要   咁我拎哂番屋企   呵呵 ~

好鬼攰呀   11 點都即瞓喇 ~  

2 則留言:

  1. 鯖魚笠..早呀!你仲未覆晒D回覆~你知道嗎?
    依排你瞓得唔好~有時間聽下音樂..鬆弛舒服好多架
    希望幫到你入睡啦! 勁呀! 一次買4日瓜菜..好重呀
    衰啦! 我又係懶..重都會買定幾日~真係唔想日日出去買餸
    一來一回用好多時間囉~叉燒醬醃魚正呀! 個麵又惹味..正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 四腳笠 又係我啦 一陣忙完再覆妳~
      所以話好邪 今朝諗定要覆哂所有 點知無啦啦又有嘢做 呸~~~~
      我瞓得唔好係半夜醒咗 激氣到瞓唔番先慘
      反而入睡果下都ok 我記得妳教我聽音樂呢 33
      大佬 日日去街市她煩囉 放工已經夠攰
      街市又迫又濕又嘈 去完一轉 真係要抖一陣先心情平復呀 哈哈~
      今餐啱妳咁喎 早講嘛 預埋妳 嘩哈哈哈哈哈~~~~

      刪除