2016年9月20日星期二

豆豉鯪魚炒油麥菜 + 蕃茄南瓜粟米紅蘿蔔湯 ( 20-SEP-2016 )




( 20-SEP-2016  TUE )

瞓得唔好   好鬼攰添 ~

早餐食腿蛋治   希望食飽啲會精神啲   哈哈 ~


菇場忙呀   咁又好喎   當堂無咁眼瞓   因為全部都係煩嘢   有排做 ~

出面又落緊雨   好在今日有 Lunch Box   其實完全唔想食   差唔多 1 點先食   阿齋話我食緊貓飯   以為佢話炒到咁款   原來佢話咁細盒飯   好似貓仔食咁喎   哈哈 ~


仍然忙下停下   所以好快就放工咁呀 ~

今晚去街市買餸   好在拿拿聲買哂咋   因為無啦啦好鬼大雨   又拎餸又拎遮真係好煩呢 ~

番到屋企就預備滾湯   切嘢真係最花時間   但我又唔鍾意啲湯渣大大嚿喎   搞掂哂就即拖地   好攰 ~


里奧大人 7 點 15 分放工   咁我都預備煮嘢喇   今晚單爐頭煮嘢   所以要好好掌握時間呢 ~

是日懶餐 - 豆豉鯪魚炒油麥菜 + 蕃茄南瓜粟米紅蘿蔔湯

豆豉鯪魚炒油麥菜 - 諗住有湯渣就煮半斤油麥菜   但炒埋好鬼少   齋食豆豉鯪魚又好鹹   最後食埋半碟豆豉鯪魚   咁留番聽晚再炒過啦   今餐全場最貴係佢   所以唔可以嘥呀 ~  

蕃茄南瓜粟米紅蘿蔔湯 - 勁想飲呢個湯   所以點都要滾黎飲   今晚覺得自己好勁   我買咗半個南瓜   但落料滾湯嘅時候   覺得個煲都就黎滿瀉咁   咁我頭先又買咗排骨   突然諗起可以南瓜蒸排骨   咁唔駛特登放哂啲南瓜去煲湯   又可以做個新餸   真係一舉兩得喇 ~

搞掂哂都 9 點   沖埋涼就休息喇 ~

睇多陣電視   11 點幾都瞓 lu ~

2 則留言:

  1. 兩笠..快d露2手先啦! 嗱..露2手唔係露2笠呀!哈哈
    勁啦你~依家煮飯轉數快好多呀~可以千變幻化去配搭
    哈哈..一聽到南瓜排骨~即刻諗起阿喂..衰

    回覆刪除
    回覆
    1. 三笠淡奶 哈哈哈哈~
      我發覺成日打完d名 就會笑一陣先打落去咁 哈哈~
      咦 乜妳成日講核突嘢架 估唔到妳咁鹹濕囉 (驚)~~~~
      其實好耐之前諗過煮南瓜排骨 咁先咁快諗到咋
      唔係鬼有咁勁咩 哈哈~
      嘩哈哈哈哈哈哈 1010 我都係一講南瓜就諗起呀喂呀~~~~~~~~

      刪除