2016年9月25日星期日

茄汁蝦碌 + 唐生菜 + 金蟲草潤肺湯 ( 25-SEP-2016 )





( 25-SEP-2016  SUN )

今朝番主日學   8 點 45 分要起身喇   沖埋涼就落去食早餐   抖陣就番教會喇 ~



番主日學間房好焗呀   所以之後勁唔舒服   係咁流鼻水   好似焗傷風咁   唉 ~

我番完主日學就去街市買餸   里奧大人就同朋友媚姨番崇拜   之後佢哋就 Lunch   咁我唔去嘛   所以我都唔番崇拜 lu ~

買咗 3 日餸   諗起幾日唔駛再去街市就勁開心呢   哈哈 ~

雖然呢排我勁唔開心   但又無話好唔想煮飯喎   我覺得煮嘢食都幾開心   因為煮嘅都係自己鍾意食嘅嘢嘛 ~

番到屋企沖個涼   再飲杯 Hot Lemon   之後煲湯   再開機洗衫 ~

食埋塊多士就睇下電視   里奧大人 2 點幾番到屋企   之後話一陣約埋菜菜仔飲嘢   但就番嚟買咗啤酒先   奇奇怪怪   咁不如一次出去   夜晚食完飯先番嚟買啦   滕嚟滕去做乜鬼 ~

感恩買到啤酒   咁番到屋企我都喺梳化瞓着咗喇   瞓咗 15 分鐘   大佬   唔好傷風呀下 ~

5 點 45 分開始煮   差唔多 6 點半先搞掂   咁我自己食先喇   想早食早休息 ~

里奧大人 7 點唔夠番到屋企   我都差唔多食哂 lu ~

是日晚餐 - 茄汁蝦碌 + 唐生菜 + 金蟲草潤肺湯 

茄汁蝦碌 - $80/斤海蝦   我買咗半斤   但家姐話唔係海蝦   因為無理由咁平喎   咁食落口感係咁爽   但又唔係霉喎   咁即係咩蝦呢   哈哈 ~  

唐生菜 - 加埋啲乾螺頭   里奧大人話點解咁韌   我話湯渣黎架   唔好嘥嘛 ~

金蟲草潤肺湯 - 南北行湯包好似無咩味咁   煲埋得 4 碗   正路好夠味嘛   同埋我已經加咗 $10 瘦肉同 5 粒乾螺頭喇喎   奇怪 ~

里奧大人出去徑步   最衰我今日唔舒服   唔係都出去徑步   難得呢啲天氣清清涼涼嘛 ~ 


喺街市買咗 $20 龍珠果   媽咪好似之前都有食過   但我當時食又覺無咩味   所以唔鍾意食   但前排無啦啦好想買嚟食   但見 Taste $20/Pack 好貴咁   所以唔捨得買   終於今日喺街市有得買   仲要 $20 咁多添    



真係好攰呀   我 10 點半都入房瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言