2016年9月28日星期三

醉香居 + 麻辣串串香 @ 九龍灣 ( 28-SEP-2016 )

呢碗麻辣燙真係好抵食   我最鍾意佢夠多餸呢      


白蘿蔔都有 3 大嚿




口水雞 - 食咗 1 件咋   又要打包番屋企   之得唔叫啦 


( 28-SEP-2016  WED )

今朝里奧大人上大陸   叫佢帶埋麥茶   我都即瞓番喇 ~

7 點 45 分起身   雖然趕   但我之前醒一醒再瞓   咁再瞓多 15 分鐘   真係好好多咁呢 ~

早餐食蛋治   啲蛋熱辣辣真係好正 ~


菇場忙呀   忙到 11 點幾就搞掂 ~

今日有 Lunch Box   就係前晚食剩嘅銀針粉   好在無壞咋 ~


阿 mi 話飲咗雞骨草好瞓啲   我食完 Lunch Box 即去買喇   好似好耐無落街咁喇   其實食完落去行下   真係幾舒服   無咁飽飽滯滯咁 ~

去藥房買雞骨草   我問點賣啦   佢只係話有   但又無講價錢同份量係點   之後又無理我   等咗陣佢叫同事拎包雞骨草出來   問我係咪要一包   都黐孖總制嘅   成包米咁大呀   睇我都唔似生咗 18 個細路啦   比咁多我做咩嘢呀   我話我邊要得咁多呀   你比兩人份量我啦 ~

買咗 $20 雞骨草同茯神 ($21/4 塊)   加多個羅漢果 ($5)   依家真係乜都貴哂   前幾年羅漢果好平之嘛   買完再行一陣就番菇場喇 ~

番到菇場可以 Hea 過   爽 ~

放工即番屋企   之後就煲雞骨草   洗成 10 分鐘先乾淨   洗到我呢   唔怪得媽咪嗰時話叫我唔好煲   要洗好耐啦 ~

好攰咁   所以都唔熨衫住   睇下電視休息下好過 ~

里奧大人 8 點番到九龍灣   好在我早啲落去搵位   估唔到今晚都幾多人呢 ~

飽到上心口   所以番到屋企抖陣就一齊去徑步 ~

9 點 15 分出發去徑步   徑 25 分鐘   我番屋企沖涼先 ~

搞掂埋煲雞骨草就睇陣電視   11 點幾都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言