2016年9月5日星期一

大快活 @ 九龍灣 ( 5-SEP-2016 )


( 5-SEP-2016  MON )

諗住番工   等咗 10 分鐘都未有的士   已經 8 點 50 分喇   個肚又有啲扯住痛   所以都係請 S/L 算喇 ~

番到屋企就即刻喺梳化瞓   一瞓就瞓到差唔多 12 點   之後起身 lu ~

其實個肚只係赤赤哋痛   唔駛沖熱水涼   其實已經好好㗎喇 ~

里奧大人 3 點喺黃大仙見客   見完客就番屋企   咁就好喇   陪我去睇醫生   因為我無咩食嘢   有啲暈暈地 ~

5 點半去到   等咗 10 分鐘就有得睇 lu ~

勁想飲湯同食肉醬意粉   所以去大快活食嘢   去到都只係 5 點 58 分   要等 2 分鐘先可以買嘢食   呵呵 ~

飲完湯   再食 2 啖意粉就夠哂飽   太耐無食嘢   所以好快脹胃 ~

食完就番屋企休息   抖咗陣先沖涼呀   呢兩日都勁攰   平時一番到屋企就頂唔順沖涼㗎喇 ~   

睇下電視   11 點幾都瞓喇 ~  

2 則留言:

  1. 兩大笠..今次每月一真係早過我啦
    同埋..你有時間都再照照~睇下咩事
    上次見你面色真係超差呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 四洲笠 諗起咩?! 我諗起紫菜 嘩哈哈哈哈~
      今次每月一唔正常啦 唉~
      我其實都預咗會咁 始終媽咪走咗 我大受打擊
      情緒最直接影響每月一呢~
      下次見我 希望面色好番d啦 哈哈~

      刪除